Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes! En daar heb ik het ook leren kennen. De Banshee was een zalige GPU.Incoming!
Nostalgie, zat toen als bundel bij mijn Rage Voodoo Bansee kaart.
Mijn nonkel kwam toen vaak spelen.
Idd! De screenshot komt uit een gameplay video op Youtube. Nu ziet dat er echt niet meer uit, maar toen waren dat echt fenomenale graphics.Incoming was zowat het eerste spel dat ik probeerde met onze Voodoo 2 (8 mb VRAM) kaart. Kostte toen zowat rond de 10.000 BEF, de 12 mb versie was nog iets meer. Maar wat was dat man...De meeste kijken nu ws raar op als je die screen ziet, maar in die tijd was dat om van achterover te vallen.
Was het ook ni zo da een voodoo 2 een add-on kaart was en de banshee all-in-one?Incoming was zowat het eerste spel dat ik probeerde met onze (Diamond) Voodoo 2 (8 mb VRAM) kaart. Kostte toen zowat rond de 10.000 BEF, de 12 mb versie was nog iets meer. Maar wat was dat man...De meeste kijken nu ws raar op als je die screen ziet, maar in die tijd was dat om van achterover te vallen.
Trouwens, beetje raar...maar die Voodoo Banshee en de Voodoo 2 kwamen ongeveer gelijktijdig uit in 1998. Waren zelfs ongeveer aan elkaar gewaagd, maar de Voodoo 2 was wel beter bij multitexturing. Het jaar nadien veegde de Voodoo 3 beide kaarten van tafel.
Doet me meteen denken aan Interstate 76.
Ja, ik dacht van wel. Die Voodoo 2 moesten we (achteraan) extern nog verbinden via de 'reguliere' videokaart (bij ons was dat een Tseng Labs et4000, ook een pareltje van een kaart).Was het ook ni zo da een voodoo 2 een add-on kaart was en de banshee all-in-one?
Geen idee, enkel de demo gespeeld die bij de PC Gameplay zat.Yes Interstate 76 idd. Echt ook een topgame he.
IGI?
Yes!
Ja, ik had het precies wel wat moeilijker mogen maken.Die level is zo Project IGI![]()