Fetseroony
Active member
Da's dat geflopt Peter Molyneux-spel, maar kan niet op de naam komen zonder het op te zoeken 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja dat kan eender welk Peter Molyneux-spel zijngeflopt Peter Molyneux-spel
(buiten een paar klassiekers)'k Ga het goedkeuren zodat de topic levend blijft. De naam is Godus.Da's dat geflopt Peter Molyneux-spel, maar kan niet op de naam komen zonder het op te zoeken![]()
Dijk van een spel.Peter heeft wel wat grote classics op zijn naam zoals daar zijnde de Populous games, Syndicate (ow yeah...uren gespeeld), Theme Park, Dungeon Keeper, Black&White...
Stuk voor stuk games die hoog scoorden in hun respectievelijk jaar van uitgave.
Dungeon Keeper hebben we nog gewonnen met de PC GameplayDijk van een spel.
Klopt hoor, no discussion, maar...Fable was ook best leuk
Ze zijn gewoon "minder goed dan hij ze had voorgesteld"... en die statement blijft gelden ongeacht of we nu over zijn hits of drollen spreken.
.
I remember, aan bescheidenheid elk gebrekIk weet nog hoe de ontwikkeling van Black & White op de voet gevolgd werd in de PC Gameplay. Op het einde zaten ze daar bezig van "Wat wij hier hebben ontwikkeld is geen game meer. Dit is digitaal leven."![]()

Ja die kon / kan er inderdaad ook wat van.Strange...ik krijg hier spontaan dit individu voor ogen:
![]()
Ah goeie oude tijd. Iedereen was toen zo onder de indruk inderdaad.Ik weet nog hoe de ontwikkeling van Black & White op de voet gevolgd werd in de PC Gameplay. Op het einde zaten ze daar bezig van "Wat wij hier hebben ontwikkeld is geen game meer. Dit is digitaal leven."![]()
B&W graag gespeeld, maar het fantasme van die vent kent geen grenzen. Met Fable beloofde hij ook vanalles waar niks van in huis is gekomen.Allez joh, hebt gij dan nooit per ongeluk langs een boom geschuurd, waardoor er een eikel uit viel, en dat daar 10u later een boom uit gegroeid was?Damn ik herinner mij die artikels in de PCGP ook nog. Toen dat ik nog dat Molyneux een god was. Nu weet ik wel beterB&W graag gespeeld, maar het fantasme van die vent kent geen grenzen. Met Fable beloofde hij ook vanalles waar niks van in huis is gekomen.
Oei geen idee voor de moment.
Correct!Resogun?