Guess the Game

Peter Molyneux spellen "floppen" niet.
Ze zijn gewoon "minder goed dan hij ze had voorgesteld"... en die statement blijft gelden ongeacht of we nu over zijn hits of drollen spreken.

Peter heeft wel wat grote classics op zijn naam zoals daar zijnde de Populous games, Syndicate (ow yeah...uren gespeeld), Theme Park, Dungeon Keeper, Black&White...

Stuk voor stuk games die hoog scoorden in hun respectievelijk jaar van uitgave.

Dungeon Keeper hebben we nog gewonnen met de PC Gameplay :) Dijk van een spel.

Peter heeft wel wat grote classics op zijn naam zoals daar zijnde de Populous games, Syndicate (ow yeah...uren gespeeld), Theme Park, Dungeon Keeper, Black&White...

Stuk voor stuk games die hoog scoorden in hun respectievelijk jaar van uitgave.

Dungeon Keeper hebben we nog gewonnen met de PC Gameplay :) Dijk van een spel.
Fable was ook best leuk
Klopt hoor, no discussion, maar...
Ze zijn gewoon "minder goed dan hij ze had voorgesteld"... en die statement blijft gelden ongeacht of we nu over zijn hits of drollen spreken.

Ooit Molyneux tijdens development horen spreken? Murray en No Man's Sky was er niks tegen :laugh:.

Ik weet nog hoe de ontwikkeling van Black & White op de voet gevolgd werd in de PC Gameplay. Op het einde zaten ze daar bezig van "Wat wij hier hebben ontwikkeld is geen game meer. Dit is digitaal leven." :laugh:

Of die keer dat em basically gewoon een multiplayer cookie clicker maakte (Curiosity) waar 60 miljard (ofzo) cubes weggeklikt moesten worden... en degene die de centrale cube had, zou een "lifechanging and exceptional reward" krijgen.
Bryan Henderson geraakte daar... hij zou een god worden in Peter zijn volgende game (Godus) en een % van de opbrengst krijgen.

...

....

Bryan is nooit verwerkt geweest in Godus, en erger nog, het spel is nooit officieel afgewerkt en bestaat enkel in een freemium model :laugh:

Ik weet nog hoe de ontwikkeling van Black & White op de voet gevolgd werd in de PC Gameplay. Op het einde zaten ze daar bezig van "Wat wij hier hebben ontwikkeld is geen game meer. Dit is digitaal leven." :laugh:
Ah goeie oude tijd. Iedereen was toen zo onder de indruk inderdaad.
Ge had toen ook in de pcgp blikken in hun dev studio.
Dat waren wat gammele windowsbakken en blokken van monitors bij elkaar.
En veel chips en blikjes.

Damn ik herinner mij die artikels in de PCGP ook nog. Toen dat ik nog dat Molyneux een god was. Nu weet ik wel beter :lol: B&W graag gespeeld, maar het fantasme van die vent kent geen grenzen. Met Fable beloofde hij ook vanalles waar niks van in huis is gekomen.

Damn ik herinner mij die artikels in de PCGP ook nog. Toen dat ik nog dat Molyneux een god was. Nu weet ik wel beter :laugh: B&W graag gespeeld, maar het fantasme van die vent kent geen grenzen. Met Fable beloofde hij ook vanalles waar niks van in huis is gekomen.
Allez joh, hebt gij dan nooit per ongeluk langs een boom geschuurd, waardoor er een eikel uit viel, en dat daar 10u later een boom uit gegroeid was?

Guess-Game.webp

Terug
Bovenaan