Guess the Game

image.png

Deze ben ik nu beginnen spelen,dit is een screen van de opening van de game.
Ziet er mij een P&C adventure uit?
Leuke stijl, zou iets voor mij zijn!

Nenee ik herinner me nog goed, met het ontwerp van dit briljante topic, bijna een vol jaar geleden, dat het een inslag van een soort gameshow moest hebben. Ik besliste toen, dat een Engelse titel en vooral "that" het onderscheid ging maken. Een snoodaard heeft men godverdomse "that" geliquideerd. Een regelrechte hitman. Wie was het?! Ik ga MJ erbij halen.

Nenee ik herinner me nog goed, met het ontwerp van dit briljante topic, bijna een vol jaar geleden, dat het een inslag van een soort gameshow moest hebben. Ik besliste toen, dat een Engelse titel en vooral "that" het onderscheid ging maken. Een snoodaard heeft men godverdomse "that" geliquideerd. Een regelrechte hitman. Wie was het?! Ik ga MJ erbij halen.
Het film nieuws topic heeft ook een "L" verloren, bizar...
Bekijk bijlage 7824
Is nog maar recent ergens misgelopen vrees ik. Mails van vroeger hadden het wel juist.

@Cyberkef weet er misschien meer van?

Er bestaan 2 delen van. De 2e heeft ook een sidescrolling gedeelte waarbij je een ventje bent niet enkel een spaceship.
De eerste heb ik op PS Vita gespeeld.

Ik dacht al dat het me bekend voorkwam. Nadat je postte dat die op PS Vita is, begon ik te vermoeden dat het een van mijn honderden PS+ games is. Met laatste screenshot lijkt me dat Velocity 2X te zijn ?

Terug
Bovenaan