Guess the Game

Boeee Google gebruiken. De nieuwe ken ik niet.

Was inderdaad wel wat vals spelen, was eigenlijk gewoon benieuwd dus had het beter dan gewoon gezzegd dat hij zo te vinden was :p. Ik zie bvb dat je die van Timberwinter hierboven zelfs gewoon kon vinden door de filename van de image :p.

Anyway, het is geen NES game.

Neen geen Gauntlet. Was afaik een exclusive voor een computerplatform dat nu ook weer niet zo heel populair was. Wat wellicht ervoor zorgt dat deze toch te moeilijk is. Uitgever was toen een grote Japanse naam op dat platform, en ook vandaag nog altijd zeer gekend.

Geen idee. Ws iets voor Atari of ZX Spectrum? Not my cup of tea. PC Gamer sinds begin 90's, en nog heel wat 80's games gespeeld...maar deze zegt me niets.

Euhm @Tinufiel, de vorige is nog niet geraden he...

Omdat ik nu ook niet wil dat dat hier dood bloedt, zal ik gewoon de oplossing zeggen : The Maze of Galious (Knightmare II)
Er is daar trouwens een fan-made remake van voor Windows, Linux, MacOS... met meer moderne graphics en muziek : https://mog.jorito.net/

Ik zal een nieuwe posten in dezelfde trant die wellicht veel gemakkelijker is wegens wel multi-platform

rara.gif

Laatst bewerkt:

Correct ! De originele Metal Gear uit 1987, zelf als tiener gespeeld op MSX2. Was ook uitgekomen voor NES. Op PlayStation 3 is dan een remake gekomen van de originele Metal Gear en Metal Gear 2 die enkel te krijgen was in de Metal Gear Solid HD Collection.
MGS = Metal Gear Solid uit 1998, en dat was dus al de 3de game uit de reeks, en de eerste in 3D met name op de eerste PlayStation.

Correct ! De originele Metal Gear uit 1987, zelf als tiener gespeeld op MSX2. Was ook uitgekomen voor NES. Op PlayStation 3 is dan een remake gekomen van de originele Metal Gear en Metal Gear 2 die enkel te krijgen was in de Metal Gear Solid HD Collection.
MGS = Metal Gear Solid uit 1998, en dat was dus al de 3de game uit de reeks, en de eerste in 3D met name op de eerste PlayStation.
En een briljante game!

Terug
Bovenaan