Guess the Game

Yep!

Ik moet er wel nog aan beginnen (backlog samen met 2 en TORNA) maar ik kon even nergens anders opkomen.
Zelf ook niet echt gespeeld, wou het graag eens spelen op de wiiu

volgende:
image.png

Mass-Effect.png

Is eigenlijk al eens aan bod gekomen, maarja, vijf miljard pagina's later is het moeilijk om nog origineel uit de hoek te komen.
Was toen blijkbaar moeilijk, ik zal een tip geven.
-is van één van 's werelds meest gerenomeerde RPG studio's.
-Rond de periode van deze game begon de studio bekend te staan om heel goeie games te maken die bedolven waren onder hopen bugs, en daardoor nogal matige recensies kregen. Met deze game was dat ook zo.

Laatst bewerkt:
Is écht een zalige game!
Ik heb ze ooit beginnen spelen op PC maar de muisbeweging voelde zo enorm raar dat het bijna onspeelbaar was. Ik heb ze nu klaarstaan voor de PS3. De game zal wsl vooral voor een controller bedoeld zijn. Ben razend benieuwd. Ik ben grote Obsidian-fan.

Just!

Ik heb ze ooit beginnen spelen op PC maar de muisbeweging voelde zo enorm raar dat het bijna onspeelbaar was. Ik heb ze nu klaarstaan voor de PS3. De game zal wsl vooral voor een controller bedoeld zijn. Ben razend benieuwd. Ik ben grote Obsidian-fan.
Ik heb het met plezier op PC gespeeld vele jaren geleden. Zag er toen al prachtig uit! Wel bugs en af en toe een difficulty spike.

Ik gok op 'Syndicate'. Dat gedrocht van een FPS, dat per sé de naam moest gebruiken van een top RTS-reeks uit de jaren 90.

Sorry, lichte frustratie daar :D

Terug
Bovenaan