Coolguy
Well-known member
Yep!xenoblade Chronicles
Ik moet er wel nog aan beginnen (backlog samen met 2 en TORNA) maar ik kon even nergens anders opkomen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep!xenoblade Chronicles
Zelf ook niet echt gespeeld, wou het graag eens spelen op de wiiuYep!
Ik moet er wel nog aan beginnen (backlog samen met 2 en TORNA) maar ik kon even nergens anders opkomen.
Correct!Lijkt een cutscene uit Star Wars: The old republic
JepAlpha Protocol?
Is écht een zalige game!
Ik denk dat je Invisible War bedoelde. Ging ook even door mijn hoofd.Deus Ex denk ik. Human revolution of hoe heette die alweer.
Ik heb ze ooit beginnen spelen op PC maar de muisbeweging voelde zo enorm raar dat het bijna onspeelbaar was. Ik heb ze nu klaarstaan voor de PS3. De game zal wsl vooral voor een controller bedoeld zijn. Ben razend benieuwd. Ik ben grote Obsidian-fan.Is écht een zalige game!
Just!Mordhau?
Ik heb het met plezier op PC gespeeld vele jaren geleden. Zag er toen al prachtig uit! Wel bugs en af en toe een difficulty spike.Ik heb ze ooit beginnen spelen op PC maar de muisbeweging voelde zo enorm raar dat het bijna onspeelbaar was. Ik heb ze nu klaarstaan voor de PS3. De game zal wsl vooral voor een controller bedoeld zijn. Ben razend benieuwd. Ik ben grote Obsidian-fan.
Bulletstorm?