recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 9 januari 2022 #4.484 Sir WarCry III zei: Die crosshair doet mij aan Quake 3 denken Klik om te vergroten... Zéér close
recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 9 januari 2022 #4.485 Koonut zei: RTCW? Klik om te vergroten... Winner winner, chicken dinner!
Koonut Well-known member Crowdfunder FE 9 januari 2022 #4.486 Hij zal wel al eens zijn gepasseerd, ma toch, om in dezelfde sfeer te blijven
recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 9 januari 2022 #4.487 Tgoh, da is het Dopefish logo. Maar Commander Keen zal het wel niet zijn he
Koonut Well-known member Crowdfunder FE 9 januari 2022 #4.488 1 van men favoriete vijanden ooit, al was die met zijn zaag ook wel een toffe peer
OfFPiR Well-known member Crowdfunder FE 11 januari 2022 #4.490 recipe4hate zei: Da’s Quake! Klik om te vergroten... Dan ist terug aan u zeker.
recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 11 januari 2022 #4.491 OfFPiR zei: Dan ist terug aan u zeker. Klik om te vergroten... Merci voor de reminder. On it!
OfFPiR Well-known member Crowdfunder FE 11 januari 2022 #4.493 Broken Sword 2 recipe4hate zei: Hier istie! Klik om te vergroten...
recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 11 januari 2022 #4.494 OfFPiR zei: Broken Sword 2 Klik om te vergroten... Zeg jong… da kan ook wa langzamer he. Maar het is juist. Dit is mij altijd bijgebleven, want dit was het stukje uit de demo. Fantastische game! Daar kunnen die nieuwe, 3d versies echt niet tegen op qua sfeer.
OfFPiR zei: Broken Sword 2 Klik om te vergroten... Zeg jong… da kan ook wa langzamer he. Maar het is juist. Dit is mij altijd bijgebleven, want dit was het stukje uit de demo. Fantastische game! Daar kunnen die nieuwe, 3d versies echt niet tegen op qua sfeer.
OfFPiR Well-known member Crowdfunder FE 11 januari 2022 #4.495 recipe4hate zei: Dit is mij altijd bijgebleven, want dit was het stukje uit de demo. Klik om te vergroten... Ik wou het nog erbij posten, heb vroeger die demo zo veel gespeeld... Ik was rap content
recipe4hate zei: Dit is mij altijd bijgebleven, want dit was het stukje uit de demo. Klik om te vergroten... Ik wou het nog erbij posten, heb vroeger die demo zo veel gespeeld... Ik was rap content
recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 11 januari 2022 #4.498 Aaah de uitvinder van de bullet time in games. Tevens de eerst game die ik op mijn allereerste pc had.
Aaah de uitvinder van de bullet time in games. Tevens de eerst game die ik op mijn allereerste pc had.