Guess the Game

ss_3961022948c9735093e7883a80cb2b6aad975fa4.jpg

Een recente game.

Oplossing: The Captain.

Jij speelt Thomas Welmu, een soort starfleet kapitein zoals in Star Trek.

Iemand anders mag.

Shit die heb ik gespeeld. Ik herinner me dat je een plek moest verdedigen tegen cops en dat je hostages had en ook iets moest hacken. En iedere actie bracht 1 van de meters naar beneden, maar de anderen omhoog.
Hoe heet die weer…

Ik vond het wel een moeilijke game, maar ijzersterke art!

Yep dat is de eerste missie. :) Ook heel zware gevolgen soms zoals volk dat dood gaat of uw maat die zijn arm verliest in mijn eerste screenshot. Ze hebben absoluut geen schrik van een beetje gore ook.

Dit was trouwens eerst een gamejam met maar 1 missie maar is nadien een volledige game van gemaakt. Die van de gamejam is mijn 2de screenshot. Daar zit het team gestrand op een barre planeet. 's Nachts wordt het ijskoud dus er is brandhout nodig. Er is te weinig eten dus er moet gejaagd worden en de radio moet hersteld worden zodat het team om hulp kan roepen. Bovendien moet iedereen hun moraal ook omhoog gehouden worden.

Iedereen van het team kan 1 bevel per dag krijgen en zoals receptje zegt brengen die bevelen bepaalde resources omhoog en anderen omlaag. Soms kan het zelfs nodig zijn om iemand van het team te vermoorden om zo een mond minder te voeden te hebben. Het moraal komt dat niet ten goede natuurlijk.

Terug
Bovenaan