OfFPiR Well-known member Crowdfunder FE 18 oktober 2021 #4.182 Als hij vandaag niet geraden wordt, dan geef ik wel de oplossing.
Lint Well-known member Crowdfunder FE 18 oktober 2021 #4.183 OfFPiR zei: Nee, deze game , had als een van de eerste moderne cover mechanics Klik om te vergroten... + Met de cover erbij: 100% zeker Kill Switch. Nog veel gespeeld afwisselend met mijn broerke.
OfFPiR zei: Nee, deze game , had als een van de eerste moderne cover mechanics Klik om te vergroten... + Met de cover erbij: 100% zeker Kill Switch. Nog veel gespeeld afwisselend met mijn broerke.
OfFPiR Well-known member Crowdfunder FE 18 oktober 2021 #4.186 Coolguy zei: KKND? Klik om te vergroten... Ik denk het ook.
Thin Liz Well-known member Crowdfunder FE 18 oktober 2021 #4.188 Ook nog gespeeld, was toch één van de bekendere RTS-games toen. Was nog degelijk ook.
Coolguy Well-known member 18 oktober 2021 #4.189 Ah, ik herinner mij vooral de cheesy intro! En units die enorme krabben/kakkerlakken zijn waren natuurlijk ook memorabel Even nadenken over een nieuwe se...
Ah, ik herinner mij vooral de cheesy intro! En units die enorme krabben/kakkerlakken zijn waren natuurlijk ook memorabel Even nadenken over een nieuwe se...
Coolguy Well-known member 20 oktober 2021 #4.194 Mr.Anderson zei: Battlezone? Klik om te vergroten... Nope, net een jaartje ouder
Coolguy Well-known member 21 oktober 2021 #4.199 Lievro zei: Steel Reign Klik om te vergroten... Bingo!