Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn controller bijna door het scherm gesmeten.Weird AF spel.
p.s. ik haat Skulls
Na de intro of tijdens de intro?Is het de moeite om MGS 5 eens te spelen? De vorige vond ik allemaal goed maar deze verloor mijn interesse na de intro.
Na de intro. Eens je de vrijheid had waar je naartoe kon.Na de intro of tijdens de intro?
Want de intro zelf vond ik ruk. Maar ene keer dat de intro erdoor is, werd dat een fucking impressive spel, vooral gameplay gewijs.
MDK?Nieuwtje dan maar?
![]()
Verdorie, ik had nog speciaal een screenshot zonder het hoofdpersonage genomen. Maar inderdaad, MDK it is!
I very much agree, en ik heb MDK hier dan ook al laten passeren... maar ik was veel vuiler en postte screens van de heel. erg wtf FMV end videoVerdorie, ik had nog speciaal een screenshot zonder het hoofdpersonage genomen. Maar inderdaad, MDK it is!
Toch een van de coolste spellen die ik als jochie had. Mogen ze gerust een tweede vervolg op maken.
.
't Is in ieder geval wel een officieel spel maar erg succesvol was het niet. Ik denk ook niet dat die vijand daar Sektor moet zijn maar zeker weten doe ik het niet. Kheb het zelf alleen soms maar vast gehad in de Game Mania vroeger. Achteraf gezien ben ik content dat ik het nooit gekocht heb.