Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow, deze post heb ik op een of andere manier volledig gemist. Het is inderdaad Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero ^_^Dat is toch niet die Sub Zero spinoff, Mythologies ofzo? Want die was in 3D als ik mij goed herinner.
Woeps, ik had niet door dat ik "gewonnen" had.Aangezien niemand iets post,
Dat is The Devil Inside met die gare camera die u extern aan het filmen is voor een tv programma.kent iemand dit?
![]()
Maar het mijne heeft goede muziek!!!Zowel dit als de vorige zien er idd shitty Tomb Raider ripoffs uit.
Ik vond dat een redelijk origineel doch fucked up spel indertijd.Dat is The Devil Inside met die gare camera die u extern aan het filmen is voor een tv programma.

Ik herinner mij vooral "raaaaaaah fucking controlsIk vond dat een redelijk origineel doch fucked up spel indertijd.![]()
" en "hoe verander ik in dat geil wijf
". Kheb dat spel nooit uitgespeeld in elk geval.Tip 1 was "great music though"Vergelijkbare setup dan The Devil Inside (of toch zeker het eerste level waar deze screen van is), maar much shittier execution:
Bekijk bijlage 3396
Great music though.

Doet mij een beetje denken aan Drakan Order of the Flame maar is het niet denk ik.Aangezien niemand iets post, kent iemand dit?
![]()
Die is al geraden heh @Sir WarCry III.Doet mij een beetje denken aan Drakan Order of the Flame maar is het niet denk ik.
![]()
Vergelijkbare setup dan The Devil Inside (of toch zeker het eerste level waar deze screen van is), maar much shittier execution:
Bekijk bijlage 3396
Great music though.
Tip 1 was "great music though"
Tip 2: PC spel van 2e deel van de 90s