Coolguy
Well-known member
Het is duidelijk niet Ed Hunter - Iron Maiden gameIk moet denken aan Revolution X maar dat is het niet denk ik. Was anders wel een heel zotte rails shooter met Aerosmith in de hoofdrol en ge kon CDs schieten en zo. XD

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is duidelijk niet Ed Hunter - Iron Maiden gameIk moet denken aan Revolution X maar dat is het niet denk ik. Was anders wel een heel zotte rails shooter met Aerosmith in de hoofdrol en ge kon CDs schieten en zo. XD

Ook niet Lethal Enforcers...Iemand die als tiener in de 90's is opgegroeid gaat dit zo goed als zeker kennen. Is het niet het spel, dan zeker de TV-reeks. Allez bon, straks nog een tip![]()
LOL. Incluis over-the-top acteerprestaties en debiele verhaallijn...Nochtans als 16-jarige bleven we allemaal kijkenBedankt, net de slechte film gevonden op Youtube.
Gaat heerlijk zijn om te kijken![]()
![]()
![]()

Ik herinner me dat dit toch enige tijd uitgezonden werd op TV (Kanaal 2 dacht ik).Kende zowel spel als tv-reeks iig niet, en ik was een tiener in de tweede helft van de 90's.
Oh my god, VR-Troopers... waar de baddies dood gaan als ze elkaar aanrakenWas dacht ik op zondagnamiddag, ergens de periode van Highlander/VR Troopers/Xena/Raven...-series. Allemaal op Kanaal 2.
Zijt gij nu echt een maand offline geweest, om dan als eerste en enige activiteit "Thunder In Paradise raden"?Thunder In Paradise met Terry Hulk Hogan. Had em hier op de CD-i.
Iemand anders mag posten.

Die hun getransformeerde versies zaten nooit in dezelfde scene behalve wanneer het nieuw gefilmd was met duidelijk veel goedkoper uitziende pakken.