Guess the Game

Iemand die als tiener in de 90's is opgegroeid gaat dit zo goed als zeker kennen. Is het niet het spel, dan zeker de TV-reeks. Allez bon, straks nog een tip :D

Dat is het inderdaad. Was idd behoorlijk 'fout', maar ook toch ergens cool om met de Hulk mee te spelen. Enkel CD-I (PC versie was ook beschikbaar, maar nooit te koop gezien...), was dus redelijk 'niche', maar de TV serie was dan weer wel bekend. Was ook één van de bekendere games op de CD-I, en heeft al redelijk wat verzamelwaarde.

Oh godverdekke ja,,, Thunder In Paradise.
De tijd dat elk voertuig zijn eigen serie kreeg en de WWF-mannen in elke film zaten.
Doet me denken aan de film Suburban Commando met Hulk Hogan en ,,,, Christopher Lloyd :p

Iemand die als tiener in de 90's is opgegroeid gaat dit zo goed als zeker kennen. Is het niet het spel, dan zeker de TV-reeks. Allez bon, straks nog een tip :D

Kende zowel spel als tv-reeks iig niet, en ik was een tiener in de tweede helft van de 90's.

Was dacht ik op zondagnamiddag, ergens de periode van Highlander/VR Troopers/Xena/Raven...-series. Allemaal op Kanaal 2.

Thunder In Paradise had ik ook nog nooit van gehoord. Ik was precies tien toen dat uitkwam :unsure:

Op VR-Troopers zaten wij massaal te schijten op school. Wij keken Power Rangers en VR-Troopers was ne ripoff voor mietjes verdomme! En dan eens we thuis kwamen natuurlijk allemaal stiekem wel naar VR-Troopers zien want da was zalig. ^_^ Trouwens ook heel geweldadiger dan Power Rangers. Daar werden de vijanden doorboord en onthoofd en zo.

Als kind had ik dat nooit door maar dat waren blijkbaar twee (en later drie) verschillende Japanse series die ze bij elkaar gespliced hadden. Daarom dat JB en Caitlin altijd samen vochten maar Ryan altijd om een of andere reden van hen gescheiden moest worden. :) Die hun getransformeerde versies zaten nooit in dezelfde scene behalve wanneer het nieuw gefilmd was met duidelijk veel goedkoper uitziende pakken.

Terug
Bovenaan