Guess the Game

Da was echt een tof spel! Wij hebben da thuis ook veel gespeeld. Ma waarom zonder dit geen Battlefield?
De makers (Refraction) zijn na deze release overgekocht door DICE.

Refraction was toen met zijn Refraction engine al begonnen aan hun nieuwe MMO shooter wat later BF1942 zou worden - afgewerkt nadat ze door DICE zijn overgenomen.

Dezelfde engine en gepimpte versie is ook nog gebruikt voor BF Vietnam, BF2 en BF2142

Ik heb zelf nog meegewerkt aan de Forgotten Hope mod voor BF1942 in zijn kinderfase dus hier ken ik wel wat van :shy:

De makers (Refraction) zijn na deze release overgekocht door DICE.

Refraction was toen met zijn Refraction engine al begonnen aan hun nieuwe MMO shooter wat later BF1942 zou worden - afgewerkt nadat ze door DICE zijn overgenomen.

Dezelfde engine en gepimpte versie is ook nog gebruikt voor BF Vietnam, BF2 en BF2142

Ik heb zelf nog meegewerkt aan de Forgotten Hope mod voor BF1942 in zijn kinderfase dus hier ken ik wel wat van :shy:
Tis aan u e!

abbH1gb.png

Mooi zo. ^_^

Een van mijn favoriete games aller tijden. Ik ben al een paar keer aan de remake begonnen en vind het altijd een goei spel maar toch blijf ik nooit tot het einde doordoen. Het origineel daarentegen speel ik ongeveer eens per jaar volledig uit.

Tof spel ja, maar inderdaad ook nooit uitgespeeld.
Mutant Year Zero daarentegen weer wel, terwijl dat heel vergelijkbaar is.
Misschien komt het door de setting, geen grote fan van space-marines

Mutant Year Zero had ik nog nooit van gehoord. Efkes opgezocht en dat ziet er wel heel gelijkend uit met de X-Com remake. Misschien ooit ook wel eens bezien. :)

X-Com Apocalypse had zalige muziek. ^_^ Ik heb dat zelf wel nooit serieus gespeeld. Alleen mij wat geamuseerd met de stad kapot te schieten en constant Cult of Sirius aan te vallen. :unsure:

Trouwens OpenXcom al eens geprobeerd? Da's mijn favoriete manier om het spel vandaag te spelen.

Goh, ik kan de remakes best smaken eigenlijk. Vind het een zeer goede representatie van de oude games. Zelfs Chimera Squad vond ik érg goed omdat de scale eens wat kleiner was. Topgames over gans de lijn imho!!

Den 2 zou ik toch heel wat lager plaatsen dan den 1. Dat was vooral een moeilijkere reskin met meer bugs en slechtere battlescape arena designs.

Nog steeds wel een spel dat ik graag gespeeld heb in den tijd.

Terug
Bovenaan