Muscleduck
Well-known member
Da was echt een tof spel! Wij hebben da thuis ook veel gespeeld. Ma waarom zonder dit geen Battlefield?Codename Eagle - zonder dit was er nooit een BF1942 geweest!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da was echt een tof spel! Wij hebben da thuis ook veel gespeeld. Ma waarom zonder dit geen Battlefield?Codename Eagle - zonder dit was er nooit een BF1942 geweest!![]()
De makers (Refraction) zijn na deze release overgekocht door DICE.Da was echt een tof spel! Wij hebben da thuis ook veel gespeeld. Ma waarom zonder dit geen Battlefield?

Tis aan u e!De makers (Refraction) zijn na deze release overgekocht door DICE.
Refraction was toen met zijn Refraction engine al begonnen aan hun nieuwe MMO shooter wat later BF1942 zou worden - afgewerkt nadat ze door DICE zijn overgenomen.
Dezelfde engine en gepimpte versie is ook nog gebruikt voor BF Vietnam, BF2 en BF2142
Ik heb zelf nog meegewerkt aan de Forgotten Hope mod voor BF1942 in zijn kinderfase dus hier ken ik wel wat van![]()

Ben ik het meer akkoord. Geen idee waarom ik ze niet blijf spelen.Goh, ik kan de remakes best smaken eigenlijk. Vind het een zeer goede representatie van de oude games. Zelfs Chimera Squad vond ik érg goed omdat de scale eens wat kleiner was. Topgames over gans de lijn imho!!

Das enkel maandag, het is vrijdag nu!Dexels mag dat blijkbaar niet 's morgens op kantoor.![]()