OfFPiR Well-known member Crowdfunder FE 10 juni 2021 #3.122 Tinufiel zei: Juist! Klik om te vergroten... Echt en tof spelletje en speciale game mechanics. nieuwe:
Tinufiel zei: Juist! Klik om te vergroten... Echt en tof spelletje en speciale game mechanics. nieuwe:
Piedro Active member Crowdfunder FE 10 juni 2021 #3.125 Nooit zelf gespeeld, maar wel eens meegezien met ne maat. Nieuwe: https://imgur.com/nM6MZpK
Piedro Active member Crowdfunder FE 10 juni 2021 #3.127 OfFPiR zei: Teardown? Klik om te vergroten... nope
Dexels Well-known member 11 juni 2021 #3.129 Dat is idd. Life is Strange. Blijft toch wel een zeer goed spel.
Piedro Active member Crowdfunder FE 11 juni 2021 #3.130 kil911ler zei: Life is Strange Klik om te vergroten... Correct! Het eerste spel waarbij ik zo emotioneel betrokken raakte.
kil911ler zei: Life is Strange Klik om te vergroten... Correct! Het eerste spel waarbij ik zo emotioneel betrokken raakte.
Dexels Well-known member 11 juni 2021 #3.131 Piedro zei: Correct! Het eerste spel waarbij ik zo emotioneel betrokken raakte. Klik om te vergroten... Same here. Ik heb wel af en toe even natte ogen gehad. (Het feit dat ik toen in een emotioneel mindere periode zat, zal ook wel geholpen hebben)
Piedro zei: Correct! Het eerste spel waarbij ik zo emotioneel betrokken raakte. Klik om te vergroten... Same here. Ik heb wel af en toe even natte ogen gehad. (Het feit dat ik toen in een emotioneel mindere periode zat, zal ook wel geholpen hebben)
Piedro Active member Crowdfunder FE 11 juni 2021 #3.132 Dexels zei: Same here. Ik heb wel af en toe even natte ogen gehad. (Het feit dat ik toen in een emotioneel mindere periode zat, zal ook wel geholpen hebben) Klik om te vergroten... Idd, vooral op het einde last van gehad.
Dexels zei: Same here. Ik heb wel af en toe even natte ogen gehad. (Het feit dat ik toen in een emotioneel mindere periode zat, zal ook wel geholpen hebben) Klik om te vergroten... Idd, vooral op het einde last van gehad.
Dexels Well-known member 11 juni 2021 #3.137 Die is ook el super simpel als je ooit een gameboy gehad hebt, heb je dat spel waarschijnlijk gespeeld.
Die is ook el super simpel als je ooit een gameboy gehad hebt, heb je dat spel waarschijnlijk gespeeld.
Piedro Active member Crowdfunder FE 11 juni 2021 #3.139 Dexels zei: Die is ook el super simpel als je ooit een gameboy gehad hebt, heb je dat spel waarschijnlijk gespeeld. Klik om te vergroten... Ik heb een Gameboy gehad, maar nooit Dr. Mario gespeeld. Wel andere Mario games natuurlijk.
Dexels zei: Die is ook el super simpel als je ooit een gameboy gehad hebt, heb je dat spel waarschijnlijk gespeeld. Klik om te vergroten... Ik heb een Gameboy gehad, maar nooit Dr. Mario gespeeld. Wel andere Mario games natuurlijk.
kil911ler Well-known member 11 juni 2021 #3.140 Oh potverdikke, heb dat spel ook nog zeer lang gespeeld...