Guess the Game

Blij dat de mijne niet zo gemakkelijk is. :)

7g0eXc3.png

MIjn excuses, ben heel de dag niet op mijn PC geraakt.

Dit zou het moeten weggeven. Wou eerst posten met enkel de afbeelding maar heb jullie al lang genoeg laten wachten.

Ezhw5Ml.png

Het is ook geen klassieke game. Je kon het niet apart kopen. :)

Ik ken de naam niet. Maar herken het wel. Was dat niet een soort Demodisc bij iets?. Maar echt geen idee.

Nice, eens iets keimoeilijk dus. :) Laatste screenshot en huge tip :

VjWc8wD.png

Zat als spel geïntegreerd in een hééééééééééél bekend encyclopedisch programma. :D

Raar dat niemand van dit forum het kent, zeker aangezien ik veronderstel dat velen hier indertijd Encarta hadden.

Het spel noemt Mind Maze, een geïntegreerde game in de Encarta encyclopedie. Een rare blend van quiz en RPG. Ik heb er veel in gespeeld indertijd in ieder geval.

Allez. Ondertussen is er wel genoeg volk wakker in frittenland voor een eerste hint en direct een grote. Dit spel vertelt het verhaal van een van de populairste Gamecube titels in flippervorm. Als ge kunt raden welk spel dat is, dan is de titel van dit spel ook zeer makkelijk te raden.

Voila. ^_^

Eigenlijk "Metroid Prime Pinball" maar goed genoeg. Zelf zeer veel gespeeld. Veel meer dan Metroid Prime zelf zelfs. :D Is een heel goeie flippergame.

Terug
Bovenaan