Koonut Well-known member Crowdfunder FE 31 mei 2021 #2.964 Coolguy zei: Mad Max? Klik om te vergroten... Scherp! Heerlijke capture mode, meer met geamuseerd dan de game zelve
Coolguy zei: Mad Max? Klik om te vergroten... Scherp! Heerlijke capture mode, meer met geamuseerd dan de game zelve
Coolguy Well-known member 31 mei 2021 #2.966 Koonut zei: Scherp! Heerlijke capture mode, meer met geamuseerd dan de game zelve Klik om te vergroten... Zelf nooit gespeeld maar toen ik in de eerste pic de outfit van de main character zag wist ik het vrij zeker.
Koonut zei: Scherp! Heerlijke capture mode, meer met geamuseerd dan de game zelve Klik om te vergroten... Zelf nooit gespeeld maar toen ik in de eerste pic de outfit van de main character zag wist ik het vrij zeker.
Coolguy Well-known member 31 mei 2021 #2.972 Is een online coop/comp WW2 shooter duh Het is ook geen Red Orchestra maar wel wat mij betreft de echte spirituele opvolger
Is een online coop/comp WW2 shooter duh Het is ook geen Red Orchestra maar wel wat mij betreft de echte spirituele opvolger
Coolguy Well-known member 1 juni 2021 #2.977 kil911ler zei: Day of Defeat? Klik om te vergroten... Dat is bijna de naam >_>
Muscleduck Well-known member 1 juni 2021 #2.980 Koonut zei: Scherp! Heerlijke capture mode, meer met geamuseerd dan de game zelve Klik om te vergroten... De game op zich zag er ook wel goed uit, zowel qua graphics als gameplay. Nooit gespeeld wel.
Koonut zei: Scherp! Heerlijke capture mode, meer met geamuseerd dan de game zelve Klik om te vergroten... De game op zich zag er ook wel goed uit, zowel qua graphics als gameplay. Nooit gespeeld wel.