Alive Rally?Bijna

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alive Rally?Bijna

Je bent niet alleen. Ik dacht dat ik wel wat van games ken, maar deze thread heeft die ballon voor mij ook doorprikt.Ben ik nu echt zo jong? (33j).
95% van de screens ken ik totaal niet en heb echt wel wat games achter de kiezen.
Megarace 2 en duckhunt waren mijn eerste games (tetris op gameboy buiten beschouwing gelaten). En als ik dan echt zo'n (in mijn ogen) niche-spel zie passeren dat ik ken, i.e. Gazillionaire Deluxe, wordt dat instant geraden.

Ben ik nu echt zo jong? (33j).
95% van de screens ken ik totaal niet en heb echt wel wat games achter de kiezen.
Megarace 2 en duckhunt waren mijn eerste games (tetris op gameboy buiten beschouwing gelaten). En als ik dan echt zo'n (in mijn ogen) niche-spel zie passeren dat ik ken, i.e. Gazillionaire Deluxe, wordt dat instant geraden.
Laat jullie niet ontmoedigen hé! Soms herken ik het ook niet maar ik heb een redelijk goed visueel geheugen en een korte attention span waardoor ik doorgeen de jaren. (Ben nu 43) véél games gespeeld heb maar quasi niets uitgespeeld heb.Je bent niet alleen. Ik dacht dat ik wel wat van games ken, maar deze thread heeft die ballon voor mij ook doorprikt.
Voor die nieuwste ook weer geen idee.

Ben ik nu echt zo jong? (33j).![]()
(44 hier)Ja dat kleurschema doet wat denken aan Commander Keen hé. Het ging ook door mijn hoofd.Ja.(44 hier)
On a more serious note.
Ik herken heel veel ook niet hoor. Zal ook wel deels te maken hebben dat mijn jeugd in Nederland door gebracht heb, en spelletjes toen nog per floppy uitgewisseld werden.
Die nieuwe opgave heeft van stijl ook veel weg van commander keen. Maar dat is het zeker niet.
Ik heb geen idee dus.
Ik kocht toen veel magazines met floppy's erbij voor de demo's. Dat heeft mij echt een shitload aan games opgeleverd en een brede waaier. Ik speelde dan ook quasi alles behalve flights sims.Ja, herkende vorige screens ook niet, terwijl toch 'al' 41 en opgegroeid vanaf het 386SX tijdperk. Niet vergeten: er was geen internet en je moest alles via-via ontdekken. Zelfs toen had je al een massa games, wat het er niet makkelijker op maakte.