yes!Trash It!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yes!Trash It!

Foei Dexels, met jou foute gedachtenGeen idee, maar ik word al ongemakkelijk als ik er naar kijk.

De eerste helft van de naam slaat op robotten en de tweede op beesten.
De harde realiteit van indie game development zeker? Heel jammer want dit is een zeer goede 2.5d platformer met geweldige muziek en enorm veel charme. Ik had heel graag ooit een Mekazoo 2 gezien met nieuwe beesten en misschien ook water levels en zo.

Volgende keer gewoon een fotooke posten van Mario.Ik denk dat ik het gewoon ga zeggen want volgens mij gaat deze niet geraden worden. Het gaat om Mekazoo. ^_^
Zoals ik al zei heeft dat maar bitter weinig aandacht gekregen in de pers en een half jaar na de release werden de social media accounts van de dev ook zeer stil.De harde realiteit van indie game development zeker? Heel jammer want dit is een zeer goede 2.5d platformer met geweldige muziek en enorm veel charme. Ik had heel graag ooit een Mekazoo 2 gezien met nieuwe beesten en misschien ook water levels en zo.
Den 1 zal ik in ieder geval nog geregeld eens herspelen. Ook geweldig hoe elk beest een heel andere speelstijl heeft. Het spel beslist welk beest of combinatie van beesten ge krijgt op welk moment maar in alle levels zit ook een geheime "switcher" waardoor ge een andere combinatie van beesten krijgt. Als ge die vindt moet ge de level opnieuw helemaal anders benaderen.
En ooh, die mega drive remixes van de soundtrack die in bepaalde geheime levels te horen zijn.
![]()
Mekazoo op Steam
Mekazoo is een 2D-platformspel met levendige, volledige 3D-werelden die ontdekt en veroverd kunnen worden met een kinetisch diverse keuze uit dieren in de singleplayer-campagne of co-op multiplayer. Mekazoo is geïnspireerd op klassieke platformspellen en gebruikt de kernelementen om een nieuwe...store.steampowered.com
De volgende mag gepost worden.

Ik had hier echt nog nooit van gehoord, bedankt!!Ik denk dat ik het gewoon ga zeggen want volgens mij gaat deze niet geraden worden. Het gaat om Mekazoo. ^_^
Zoals ik al zei heeft dat maar bitter weinig aandacht gekregen in de pers en een half jaar na de release werden de social media accounts van de dev ook zeer stil.De harde realiteit van indie game development zeker? Heel jammer want dit is een zeer goede 2.5d platformer met geweldige muziek en enorm veel charme. Ik had heel graag ooit een Mekazoo 2 gezien met nieuwe beesten en misschien ook water levels en zo.
Den 1 zal ik in ieder geval nog geregeld eens herspelen. Ook geweldig hoe elk beest een heel andere speelstijl heeft. Het spel beslist welk beest of combinatie van beesten ge krijgt op welk moment maar in alle levels zit ook een geheime "switcher" waardoor ge een andere combinatie van beesten krijgt. Als ge die vindt moet ge de level opnieuw helemaal anders benaderen.
En ooh, die mega drive remixes van de soundtrack die in bepaalde geheime levels te horen zijn.
![]()
Mekazoo op Steam
Mekazoo is een 2D-platformspel met levendige, volledige 3D-werelden die ontdekt en veroverd kunnen worden met een kinetisch diverse keuze uit dieren in de singleplayer-campagne of co-op multiplayer. Mekazoo is geïnspireerd op klassieke platformspellen en gebruikt de kernelementen om een nieuwe...store.steampowered.com
De volgende mag gepost worden.

Altijd plezant om wat aandacht te vestigen op een spel dat onterecht over het hoofd gezien is. ^_^Ik had hier echt nog nooit van gehoord, bedankt!!