Guess the Game

Ja het zijn losse verhalen. Heb de 1 pas uitgespeeld na infinite en 2 nooit aan begonnen.

Ik heb die serie nog nooit tegoei gespeeld. Wel een paar keer aan den 1 begonnen maar nog nooit doorgedaan. Kweet zelf niet goed waarom.

Hier ook. 1 en 2 al meerdere malen begonnen, maar nooit doorgespeeld. Terwijl ik Infinite zonder problemen heb uitgespeeld :unsure:
Ik vond de 1 veruit de beste van de 3. Infinite vond ik zelfs een beetje een teleurstelling. Ik zou volharden met de 1, het verhaal is écht waanzinnig goed en er gebeuren daar érg verrassende dingen in! #nospoilers.
Plus er is een omgeving later in het spel dat gemaakt is door dezelfde gast die The Cradle gemaakt heeft in Thief. Fan.Tas.Tisch!

PLUS je krijgt de Tinufiel niet goed geld terug garantie!

Nieuwke :

09Bx8ko.jpg

Ik vond de 1 veruit de beste van de 3. Infinite vond ik zelfs een beetje een teleurstelling. Ik zou volharden met de 1, het verhaal is écht waanzinnig goed en er gebeuren daar érg verrassende dingen in! #nospoilers.
Plus er is een omgeving later in het spel dat gemaakt is door dezelfde gast die The Cradle gemaakt heeft in Thief. Fan.Tas.Tisch!

Heb hier nog gratis de remastered gehad voor 1 & 2 omdat ik de Steam-versies had. Zal de 1 dan nog eens een kans geven “binnenkort”.

Oh the cradle, hands down 1 van de engste videogame-levels ooit gespeeld.

Oh the cradle, hands down 1 van de engste videogame-levels ooit gespeeld.
Ja, idem, wat was dat. Jordan Thomas is een écht genie op het vlak van level design maar ook het geluidsdesign dat erbij past. Fort Frolic in Bioshock is niet zo geniaal als The Cradle en ook niet zo scary maar als je beseft
dat die mannequin poppen niet meer op dezelfde plaats staan als daarnet
kreeg ik toch kiekenvel over gans mijn lijf eigenlijk. :)

Terug
Bovenaan