Guess the Game

Idd. Dat betekent dat de volgende gepost mag worden dus hier is een zaagtrien om te raden.

maxresdefault.jpg

Samurai Shodown dan
Ik herkende de stijl ergens van in de eerste pic maar met de pic van de oude stijl ben ik er zeker van

Samurai Shodown ken ik, maar die eerste screenshot zei me helemaal niks ze. Wist ni dat er een modernere versie van was.

De tweede screen was ook wel een weggever maar ik heb een beetje de indruk dat ik hier eerder uitzondering ben met mijn liefde voor vechtspellekes. :) Garou: Mark Of The Wolves werd ook maar met moeite geraden toen ik dat een tijd geleden postte. :)

De nieuwe SamSho is zeker de moeite. Khem em zelf pas gekocht voor de Switch. Stond in afslag dit weekend en Takane Hibiki was juist uitgekomen als DLC. Da's een guest char van de Last Blade serie met wie ik vroeger veel speelde in Capcom Vs. SNK 2 op de ps2. :)

Tailerke van de nieuwe (ondertussen ook alweer 2 jaar oud :unsure:):

Tijdens het SNES & PSX tijdperk enorm veel spelletjes gespeeld in dat genre maar nadien haast niets meer.
Dan zat het genre volgens mij ook op zijn hoogtepunt.

Ik zal vanavond een nieuwtje posten - een geluidsfragment deze keer ^^

Bwa... toen was er het meeste mainstream populariteit maar kwa kwaliteit van de games en toegang tot strats en dergelijke van hoog niveau vind ik het nu eigenlijk beter. :) Vroeger dacht ik dat ik goed was omdat ik tegen al mijn maten in België kon winnen. Da's nu toch wel even anders. :lol:

Kheb de 4 nooit gespeeld. :) Alleen den 1, den 3 en de 6. Ff denken welk spel ik ga posten...

Edit: Nog eens iets recents.
0D0wnhR.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan