StevenFM Well-known member 1 april 2021 #1.821 Wou ook eerst Doom zeggen maar klonk net niet hard genoeg eigenlijk.
Coolguy Well-known member 2 april 2021 #1.823 Tip 2 gezien men hier toch zot is van katten /EDIT: FUCK YES DE SMILEY IS GEFIXT
Kenpachi Well-known member Crowdfunder FE 2 april 2021 #1.824 Opgezocht en ik ken niet eens de game, laat staan het raden vanuit muziek
Coolguy Well-known member 2 april 2021 #1.825 Binnen een uur nog een tip posten en daarna zal ik het wel zeggen. Kan het spel niet hard genoeg aanraden!
Binnen een uur nog een tip posten en daarna zal ik het wel zeggen. Kan het spel niet hard genoeg aanraden!
Dexels Well-known member 2 april 2021 #1.826 ik zie een kat en ik denk 'Stray' maar die is nog niet uit (geen mogelijkheid om op kantoor geluid af te spelen)
ik zie een kat en ik denk 'Stray' maar die is nog niet uit (geen mogelijkheid om op kantoor geluid af te spelen)
Thin Liz Well-known member Crowdfunder FE 2 april 2021 #1.827 Geen idee, maar die muziek kan zo in Descent of één van de vele gelijken
Coolguy Well-known member 2 april 2021 #1.829 StevenFM zei: dat beest uit Persona 5? Klik om te vergroten... Neen maar je komt wel al dichter in de buurt van het genre
StevenFM zei: dat beest uit Persona 5? Klik om te vergroten... Neen maar je komt wel al dichter in de buurt van het genre
Thin Liz Well-known member Crowdfunder FE 2 april 2021 #1.832 Pfffff...maak me wakker als er iemand terug een obscure flightsim uit 1995 post
recipe4hate Well-known member Crowdfunder FE 2 april 2021 #1.834 Coole artwork. Maar geen idee welke game dat is.
Dexels Well-known member 2 april 2021 #1.837 Coolguy zei: Klik om te vergroten... de afbeelding laadt hier niet
Dexels Well-known member 2 april 2021 #1.838 ah nu wel. Ik weet dat het iets met Rim in de titel is, verder weet ik het niet meer.