gamer5 Well-known member 1 april 2021 #1.802 Titanfall 2, Nogal moeilijk als het erbij staat Edit: Ah toch niet
Fetseroony Active member 1 april 2021 #1.806 Doe me denken aan Cyberpunk 2077, mss daar ook de 'titan fall' ?
StevenFM Well-known member 1 april 2021 #1.807 Is idd Cyberpunk 2077! Vrij controversiële release om het zacht uit te drukken maar de soundtrack is echt wel af.
Is idd Cyberpunk 2077! Vrij controversiële release om het zacht uit te drukken maar de soundtrack is echt wel af.
Piedro Active member Crowdfunder FE 1 april 2021 #1.811 Die ben ik onlangs nog eens beginnen spelen, dus dan was het makkelijk te herkennen. Nieuwe:
Piedro Active member Crowdfunder FE 1 april 2021 #1.813 Coolguy zei: Red Alert Klik om te vergroten... Bingo! Begin van het intro filmpje:
Thin Liz Well-known member Crowdfunder FE 1 april 2021 #1.814 'Proudly presents'... EN OF 25 Jaar later (jaja, geef toe, we zijn al zo oud ) en deze intro geeft nog altijd kippenvel. Wat een classic.
'Proudly presents'... EN OF 25 Jaar later (jaja, geef toe, we zijn al zo oud ) en deze intro geeft nog altijd kippenvel. Wat een classic.
Coolguy Well-known member 1 april 2021 #1.815 En de Hell March gecombineerd met de eerste Soviet missie, instant kippenvel! Straks post ik hier een nieuw raadsel ^^
En de Hell March gecombineerd met de eerste Soviet missie, instant kippenvel! Straks post ik hier een nieuw raadsel ^^
Coolguy Well-known member 1 april 2021 #1.820 En toch is het niet Doom ^^ Story driven spel, tactical gameplay met toch heel wat scifi cyberpunk elementen. Één van de beste spelen van... 2020 ;-) Extra tip: console exclusive
En toch is het niet Doom ^^ Story driven spel, tactical gameplay met toch heel wat scifi cyberpunk elementen. Één van de beste spelen van... 2020 ;-) Extra tip: console exclusive