bugsystyle
Active member
lijkt mer dat,merciEn een van de Fury spelen dan?
!Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lijkt mer dat,merciEn een van de Fury spelen dan?
!age of mythology? Dik ingezoomd?
age of mythology? Dik ingezoomd? nvm, al geraden, zag de laatste posts niet![]()
Was trouwens een cutscene geloof ikage of mythology? Dik ingezoomd?

Een van de Divinity games?
NopeDevil May Cry?

Vond die goed maar vond de eindbaas onmogelijk, heb het nooit kunnen uitspelen.Klopt. Kai, de zus van Nariko.
Ook zo’n vergeten spel vind ik. Was veel te kort en de laadtijden waren belachelijk lang, maar het was oh zo goed vond ik. De drie stances van het zwaard, de mo-cap (met Andy Serkis als bad guy), het verhaal, ...
FFVIII was mijn eerste ja. Meestal is het zo dat de eerste de favo is bij de fans, haha7 hier all time favoriet(eerste jrpg), met FFIX 2e plaats. FF8 ook uw eerste?

De boss battles waren inderdaad compleet niet in lijn met de difficulty van de rest van de game. Dat was inderdaad ook nog ambetant. Dus zeker een flawed game, maar ik kon er wel door kijken.Vond die goed maar vond de eindbaas onmogelijk, heb het nooit kunnen uitspelen.
Ik vond VIII te 'volwassen' nadat ik zot was van VII en IX.FFVIII was mijn eerste ja. Meestal is het zo dat de eerste de favo is bij de fans, haha![]()
Zelfde gevoel hier.Ik vond VIII te 'volwassen' nadat ik zot was van VII en IX.

Lijkt heel hard op game van Intellivision: Triple action of Battle Tanks.