Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die had inderdaad wel die rare humorIk veronderstel alvast dat het een in-game screen is en smijt een gokje naar The Stanley Parable.
howly, ik had een gevoel dat deze game hier ooit eens ging passeren. Ik heb dat - of een zeer gelijkend spel - in mijn kindertijd veel gespeeld (gratis gekregen/demo, dont know anymore). Ik suckte wel gigantisch. Zeker als je indoor ging.Terminal Velocity
Haast zeker 'Descent'howly, ik had een gevoel dat deze game hier ooit eens ging passeren. Ik heb dat - of een zeer gelijkend spel - in mijn kindertijd veel gespeeld (gratis gekregen/demo, dont know anymore). Ik suckte wel gigantisch. Zeker als je indoor ging.
Omdat ik toch twijfel of het nog een ander game is die ik gespeeld zou hebben: Is er een game uit die periode die daar op gelijkt en waar je vooral ook indoor kan gaan?
ik had me klemtoon iets te veel op indoor gezet. Ik bedoel dus outdoor spaceshuttle, maar ook van die stukken dat je dus in een grot kon vliegen of zo'n base. dus lijkt nog meer op die terminal velocity. Maar ik herinner me echter geen HUDHaast zeker 'Descent'
En een van de Fury spelen dan?ik had me klemtoon iets te veel op indoor gezet. Ik bedoel dus outdoor spaceshuttle, maar ook van die stukken dat je dus in een grot kon vliegen of zo'n base. dus lijkt nog meer op die terminal velocity. Maar ik herinner me echter geen HUD
correctIs dat Temtem?