Groundhopping

The (new) Den enkel indien je enorme diarree hebt :p
Maar bon ik ben biased natuurlijk als het daarover gaat.

Ik zou als je gewoon wil gaan zonder al te veel gedoe Craven Cottage en Vicarage Road (watford, dus net buiten/op de rand van londen) wel de aanraders zijn.
Craven Cottage wil ik ook wel eens doen. BG tripke? :unsure:
 
De hoeveelheid drugs bij Feyenoord is wel enorm. Dan is het bij Antwerp maar water & cola dat ze verkopen. Voor de wedstrijd ook continu hardstyle/hardcore door de boxen van begin tot eind, heel grauw en ruw allemaal. Zalig maar je moet het wel kunnen plaatsen.
Onzin. Hele fijne tijd daar gehad met wel redelijk wat pinten. Geen drugs gezien.
 
Voor de Britse groundhoppers hier. Welk stadion is een aanrader om te doen? Craven Cottage, Selhurst Park, The Den, ...?
The Den gedaan en dat was een geestig contrast...
Op de tribunes gewoon veel gezangen en gezinnen bij elkaar etc. En dan ga je tijdens de rust de wc binnen en staan ze daar met 50 man wiet te roken en lijnen te leggen 😅

Ik was er enkele jaren geleden voor de laatste thuismatch vh seizoen (tegen Villa) en voor een match waar niks meer te winnen of te verliezen was voor Milwall is het daar wel nooit stil geweest dus als je puur gaat voor wat beleving op de tribune is dat nog wel tof op zich. Ik zou eind dit jaar nog wel eens richting Londen durven trekken voor een NFL game op Wembley maar de kans is groot dat ik dan een dag eerder vertrek en nog iets in de PL erbij neem. Tzal dan ook Craven Cottage worden als Fulham thuis speelt. Of Luton Town, gewoon al voor de ingang :)
 
Het stadion van Benfica zal me altijd bij blijven. Fantastisch mooi museum en die drie arenden die aan het veld staan, geeft kippenvel.

Camp Nou vanwege de geschiedenis is natuurlijk ook indrukwekkend.

Duitse stadions kan ik moeilijk onderscheidden van elkaar. Ben op korte tijd naar Keulen, Düsseldorf, Leverkusen en Mönchengladbach geweest en qua look en feel allemaal indrukwekkend maar wel 13 in een dozijn.

Ik hoop binnenkort ook eens wat Engelse stadions te bezoeken. Of Italiaanse.
 
Leuk topic!

België:
- Koning Boudewijn
- Anderlecht
- Genk
- Brugge
- Standard
- STVV

Buitenland:
- Lyon
- Bordeaux
- Lille
- Toulouse
- Nice (Franse stadions tijdens het EK '16)
- Ajax
- MVV (1.5 jaar abonnement)
- Steaua Boekarest
- de Kuip (bekerfinale)
- Sittard
- Benfica
- Sporting Lissabon
- Sparta Praag
- AEK Athene
- Hertha Berlijn

Dan nog wel stadions gaan bezoeken, zonder match te kijken. Dat van Bayern en Porto bijvoorbeeld.

Was eigenlijk enorm onder de indruk van de sfeer bij Sparta Praag (tegen Sarajevo). Geen geweldig stadion, maar wel behoorlijke sfeer. Ook in Athene (tegen CSKA Moskou) was de sfeer geweldig. De stadions in Frankrijk waren de nieuwste en ook top geregeld.

Ik denk dat ik alles heb :thinking:
 
Terug
Bovenaan