Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*200 federatiesInfantino enkele dagen geleden wel reeds de steun gekregen van 200+ landen om een extra termijn erbij te doen, vrees dus dat hij nog even op zijn plek zit hoorDe landen zullen de hand die hen voedt niet bijten (of toch niet als ze de enigen zijn). Voorlopig enkel een paar Europese landen die hem nog niet gesteund hebben.

Met 64 landen wordt het traject toch niet langer (mag ik hopen?)
Gewoon 16 groepen waar telkens de 2 besten van doorgaan.
Tomato, tomato, ik reken bvb. Engeland, Schotland, Noord-Ierland, Gibraltar als een "eigen land", ook al is dat technisch gezien allicht niet zo*200 federaties
Er zijn maar 195 landen in de wereld![]()

de kijkcijfers tijdens El Salvador-Mauritius zullen de pan uit swingenKlopt, traject wordt niet langer voor de winnaar. Beste 3e's gingen door om aan 32 ploegen in de KO-fase te komen, met 64 ploegen waarvan de beste 2 doorgaan, heb je hetzelfde.
Je gaat wel meer matchen hebben in totaliteit voor de toeschouwer, 24. Aan een gemiddelde van 3-4 matchen per dag zal het WK dus nog een week langer gaan duren.
We zetten het gewoon bij Play, met Carl Diercksens, Hein en Bob.Dit dus idd, ook op reis vorige 2 weken wat op de lokale zenders meegekeken (al dan niet op café/restaurant) - dat is alvast ook niet om aan te gluren.
Blijft ook gewoon een feit dat VRT het alsmaar moet doen met minder belastingsgeld ook, want elke frank dat we daar extra aan uitgeven is voor veel mensen één te veel blijkbaar. Dan moet je niet verwonderd zijn dat zo'n omkadering ook maar wat in elkaar geflanst is zeker? Met een paar goedkope "jobstudenten" die ergens in vlaanderen wat extra's gaan doen om het allemaal toch een beetje te breken en het cringe level naar ongekende hoogtes brengen?
Het gezever op VTM tijdens de champions league (of oefenmatchen) is anders geen haar beter, ik mag er niet aan denken wat ze bij de VTM/HLN uit hun hoed zouden toveren als zij de rechten hebben, ik kan niet geloven dat het beter zou zijn dat wat we op sporza zien.
Op zich niet zo vreemd eh. Argentinië heeft niets te verliezen door de laatste 5-10 minuten iedereen naar voor te jagen. Terwijl je als Spanje zijnde niet een tegendoelpunt wil incasseren als je op een zuchtje van het kampioenschap staat.Wel opvallend trouwens dat het totaal onmondige Argentinië in het slot met 10 man toch plots nog 2 goede kansen kreeg.
Zelfs Spanje trekt dan om een of andere reden toch nog te ver terug...
Ja ergens logisch maar voor hetzelfde geld vliegt die gevaarlijke voorzet gewoon binnen en pleegt Argentinië mogelijks de grootste holdup in de WK geschiedenis.Op zich niet zo vreemd eh. Argentinië heeft niets te verliezen door de laatste 5-10 minuten iedereen naar voor te jagen. Terwijl je als Spanje zijnde niet een tegendoelpunt wil incasseren als je op een zuchtje van het kampioenschap staat.
ja dit was ideaal met 48 dus :-DZit de voetballiefhebber echt op nog meer matchen te wachten? Vooral als de kans groot is dat die van vrij erbarmelijk niveau gaan zijn. En welke spanning hou je nog in de kwalificatie matchen als toch bijna iedereen mag meedoen. Het seizoen zit sowieso al vol met de reguliere competitie, Europees voetal, beker en dan om de 4 jaar een EK en WK. En dan heb je nog de Nation's League, Copa America, ...
Je hebt nu 3 weken lang 3 matchen per dag gehad, en een week 2 matchen per dag en dan 1 per dag of om de paar dagen. Dat lijkt me toch voldoende voor elke voetballiefhebben lijkt me.

Wat een lafaards. Ik ben echt blij dat Argentinië niet heeft gewonnenHier zie je trouwens nog dat Messi er ook gewoon op staat te kijken, grote meneer!
Beste derdes is inderdaad waardeloos. Het positieve aan 64 landen is dat het voor meer verrassingen kan zorgen en dat er voor de voetballiefhebber gewoon nog meer matchen zijn. En wie dan wint, heeft wel een heel mooi, lang traject afgewerkt.
Het negatieve is dat het de eerste rondes gewoon veredelde qualificaties worden en dat de magie om het WK te halen en dat het WK een tornooi is voor the best of the best, helemaal weg is.
Als er zoveel meer aan verdiend kan worden omdat er zoveel meer landen meedoen aan de hele commerce, zie ik dat zeker wel gebeuren. Er zijn ergere zaken denk ik, liever 64 landen en voetbal op de eerste plaats dan al die andere zever die langzaamaan binnensluipt in FIFA.