Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel kleine meneer hoe die de afgelopen 8 jaar doet ofzo..
meester! meester! die jongen is stout geweest
Voor mij persoonlijk? Jazeker, is belachelijk.@Gavin Wat peinzen we, had Messi rood verdiend door te proberen Cucurella rood aan te smeren?
Dat is toch al lang zo? Dit horen we bij elke finale of grote match. Sowieso staan er een deel posts in het JPL topic "en als dit tijdens de tweede helft was gebeurd, was het meteen geel!"Er moeten toch gewoon instructies geweest zijn dit WK om heel karig te zijn met kaarten. Niet voor een specifieke ploeg maar het bevoordeelt wel ploegen die vuil spelen.

Ik denk dat het in 2030 meer nodig ga zijn dan nu geweest, althans de wedstrijden in Spanje/PortugalSpanje heeft verdiend gewonnen! Einde WK, hopelijk het volgende WK zonder hydration breaks en half-time shows oh en, Infantino.![]()
Sterke prestatie wetende dat Paraguay ook goed zijn best deed.Argentinie meest gehate team voor de komende 10 jaar.Ik ben zo blij dat voetbal gewonnen heeft. Niet normaal.
![]()
Ik zie het probleem ook niet, er hoort ook wel wat show bij zo'n evenement. Hydration breaks zullen wel blijven want in Spanje/Portugal/Marokko is de kans groot dat deze ook nodig gaan zijn.Ik vond die half time show wel leuk, mag toch eens wat extra zijn zeker tijdens de finale van een WK.
Felipe stond zelfs op het podium é (naast Mark Carney, de Canadese premier). En koningen weten doorgaans wel bijzonder goed hoe ze zich in het openbaar moeten gedragen. Kleuters en dictators hebben die vaardigheid nog niet.Opvallend: de koning van Spanje was aanwezig in het stadion, maar voelde blijkbaar niet de onweerstaanbare drang om zichzelf op het podium tussen de winnaars te heisen!
Dat heet waardigheid (onbekend begrip voor Trump) weten wanneer het moment van iemand anders is.
En op het EK in het Verenigd Koninkrijk 'tea time break'Hydration breaks zullen wel blijven want in Spanje/Portugal/Marokko is de kans groot dat deze ook nodig gaan zijn.
Ik vind het altijd moeilijk te beoordelen want de beleving van zo'n WK hangt voor mij sterk samen met de prestaties van de Belgen. In dat opzicht heb ik er wel van genoten. Maar al de rest: de behandeling van Iran, de visa bullshit, de dure tickets, de zaak Balogun, de uitgebreide groepsfase, de hydration breaks, honderd keer Bon Jovi moeten aanhoren...laat allemaal een bittere smaak na op de tong. Zo'n half-time show stoort me dan nog het minst, dat past dan nog wel bij de cultuur van de host.Het zit er weer op, het zal de komende dagen afkicken worden zonder voetbal op de tv, maar ik was toch geen fan van het nieuwe format.
Teveel landen, de betere derdes dat dan doorgingen en dan spreken ze over 64 landen volgende editie. De hydration breaks ( bij matchen waar het niet warm was), de halftime break ( die ik zeer flauw vond) gaven me het gevoel dat het steeds minder om voetbal draait.
De rode kaart van balogun en die langere pauze tijdens de finale, beide toch nie correct en het kan gewoon, ze krijgen het gewoon gedaan.
Uiteindelijk wel genoten van het wk, de sfeer die rond zo een wk hangt is toch altijd geweldig, maar hopelijk terug het normale format en zonder al die amerikaanse toestanden.