Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?


  • Totaal aantal stemmers
    65
903329933881929738.webp


Mogen we zelf nog beslissen met wie we willen daten? :unsure: Ik heb wel het voordeel dat ik veel vissen heb om uit te kiezen hier :oi22: Welja toch ratio single man-vrouw. :p

Mulan heb ik al laten schieten, dat mag niet nog eens gebeuren.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ge 2e keuze zijt he maar euh..



giphy.webp
 
Mulan heb ik al laten schieten, dat mag niet nog eens gebeuren.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ge 2e keuze zijt he maar euh..



giphy.webp

354970773082996739.webp

Alweer 2de keus ... daar scoort ge geen punten mee hé!
Hmmmmz maar als Mulan in jouw leeftijd range ligt dan lig ik daar waarschijnlijk buiten of jij buiten mijn range :unsure:
 
BG is voor een vrouw geen slechte visvijver: cijfergewijs, vrouwen in minderheid, gewillige mannen in meerderheid en een makkelijk genoege manier om te zien wat je in de kuip hebt door threads en posts wat te volgen. Eigenlijk qua setup een beter datingconcept dan Tinder. Het is sowieso nooit slecht gezien om je als exclusiviteit ergens te kunnen positioneren. Er zou net nóg minder succes zijn mocht het eerder 50/50 man/vrouw zijn.
 
BG is voor een vrouw geen slechte visvijver: cijfergewijs, vrouwen in minderheid, gewillige mannen in meerderheid en een makkelijk genoege manier om te zien wat je in de kuip hebt door threads en posts wat te volgen. Eigenlijk qua setup een beter datingconcept dan Tinder. Het is sowieso nooit slecht gezien om je als exclusiviteit ergens te kunnen positioneren. Er zou net nóg minder succes zijn mocht het eerder 50/50 man/vrouw zijn.
en niet vergeten, de kandidaten hebben een maandloon om ú tegen te zeggen.
 
Terug
Bovenaan