Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?


  • Totaal aantal stemmers
    65
Alvast GEFELICITEERD met jullie SUCCESVERHAAL. Hopelijk vinden jullie tijd voor ELKAAR. Het zal allicht NIET makkelijk zijn voor je Mulan, om het quota van 20 posts per DAG aan te houden.

Wat ga ik dat MISSEN. Om niet meer in ELK topic van het forum, posts van je te LEZEN.
Ja, het wordt een ècht GEMIS. Hopelijk vind je ALSNOG de tijd om je mening op alles NEER te pennen.

Jaja.

Met een HEEL dubbel gevoel zit ik hier.

Groetjes,

Polle
 
Laat ons vooral zelf onze weg maar vinden zonder extra publiek/supporters, ik beroep me op het Kay-gellRechtOpDiscretie!

Communicatie én openheid zit heel goed, we stellen geen vragen over elkaars Instagram en als iemand zegt dat die ziek is, wordt dat vol vertrouwen geloofd. We zitten dus op schema! 😇
Maar heeft de Rex hem al goedgekeurd?
 
Alvast GEFELICITEERD met jullie SUCCESVERHAAL. Hopelijk vinden jullie tijd voor ELKAAR. Het zal allicht NIET makkelijk zijn voor je Mulan, om het quota van 20 posts per DAG aan te houden.

Wat ga ik dat MISSEN. Om niet meer in ELK topic van het forum, posts van je te LEZEN.
Ja, het wordt een ècht GEMIS. Hopelijk vind je ALSNOG de tijd om je mening op alles NEER te pennen.

Jaja.

Met een HEEL dubbel gevoel zit ik hier.

Groetjes,

Polle
IMG-20221201-063846.jpg


De brave mannen en vrouwen van BG hebben gelukkig voor veel problemen een oplossing hoor! 😇
 
Alvast GEFELICITEERD met jullie SUCCESVERHAAL. Hopelijk vinden jullie tijd voor ELKAAR. Het zal allicht NIET makkelijk zijn voor je Mulan, om het quota van 20 posts per DAG aan te houden.

Wat ga ik dat MISSEN. Om niet meer in ELK topic van het forum, posts van je te LEZEN.
Ja, het wordt een ècht GEMIS. Hopelijk vind je ALSNOG de tijd om je mening op alles NEER te pennen.

Jaja.

Met een HEEL dubbel gevoel zit ik hier.

Groetjes,

Polle
Het is een BG relatie he. Elk momentje zal uitvoerig gedeeld worden met de community.
 
Terug
Bovenaan