Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
What the f Mulan! Nee aan rimmen doe ik niet![]()
Natuurlijk dat de rest maar doet!Met de mond dààr gaat me toch net iets te ver :v

En dan sensueel lachen om de verleiding helemaal af te maken:Geil. En ondertussen hem heel intens in de ogen aankijken![]()
Ik was er gisteren WEL bij, en ik was in dezelfde lijn als u aant denkenIk begrijp je volledig!
Maar je bent ruimdenkend dus ZO gek is mijn "nog nooit chocomelk geproefd"-link nu toch ook weer niet...
.Maar het zijn geen geruchten, dat was zijn eigen uitspraak!Je hebt wel alle geruchten tegen natuurlijk:

waar zit @Koonut als je hem nodig hebtIk was er gisteren WEL bij, en ik was in dezelfde lijn als u aant denken.
Zodadelijk hebben we weer een discussie over knollen en flakes eruit rijden.
Hij schiet nergens tekort!Maar het zijn geen geruchten, dat was zijn eigen uitspraak!![]()
FTFYHij schiet nergens
Hij schiet te kort!
Maar ik heb je nooit gewild!Precies of je kan me krijgen.. Ze zouden eerst Jeffrey Dahmer gewijs in mijn schedel moeten boren zoals ze met @MisterV gedaan hebben.
Oef!Nou ook niet mijn idee over een romantisch mooi momentje samen onder de lakens...![]()
Dit daarentegen...Geil. En ondertussen hem heel intens in de ogen aankijken![]()

Dit daarentegen...![]()
Ik kan al niet wachten tegen het eerste chocomelk momentje!
Ik kan al niet wachten tegen het eerste chocomelk momentje!
Even de meester quoten:waar zit @Koonut als je hem nodig hebt
Douche is enkel goed voor anale sex. Ge hebt sowieso glijmiddel nodig en ge staat in principe toch al in een lopende wc wat goed is voor wanneer ge wa flakes en knollen eruit rijdt, spoelt dat ineens allemaal mooi weg.
Hij schiet nergens tekort!
Ik dacht net dat ik hem dat moest zeggen?

Sorry not sorryEn zeggen dat er hier een paar dagen geleden nog gewoon foto's van karookes gepost werden...
Daar is het allemaal mis gelopen! De karookes!En zeggen dat er hier een paar dagen geleden nog gewoon foto's van karookes gepost werden...
Vooral de karookes uit Dilbeek!Daar is het allemaal mis gelopen! De karookes!