Str8_6
Well-known member
Flirten in een zwamdates topic, we durven nogal zeg. Living on the edge!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flirten in een zwamdates topic, we durven nogal zeg. Living on the edge!
Geen idee of de anonieme gebruiker achter zijn pc met een Trump-vlag op het huis, kijken door het raam naar de gevel van de buren de juiste persoon is of personen. Wie zal het zeggen.Als je echt begaan bent met mijn geluk dan moet je eens flirten in een ander forumonderdeel. Of tips vragen aan Mac bc, forumgebruiker, Trump,..
Geruchten van iemand die er niets van weet stelt weinig voor, natuurlijk. Dat is zoals jij die zou oordelen hoe vervelend menstruatiekrampen zijn.Je hebt wel alle geruchten tegen natuurlijk:

We zullen wel onze eigen romantische manier vinden om zulke 'conflictjes' op te lossen...Dat komt nog wel stoute jongen, geniet ervan als het zover is![]()

HmmmmDat komt nog wel stoute jongen, geniet ervan als het zover is![]()
Er zitten hier toch een hoop mannen die expert zijn in vrouwenproblemen? Ik heb hier op het forum toch al paar keer zo'n dingen gelezenDat is zoals jij die zou oordelen hoe vervelend menstruatiekrampen zijn.![]()
We zullen wel onze eigen romantische manier vinden om zulke 'conflictjes' op te lossen...![]()

Als ik een tip kan geven. Chocomelk heeft ze nog nooit gedronken en snakt ze wel naar.We zullen wel onze eigen romantische manier vinden om zulke 'conflictjes' op te lossen...![]()

Volgens sommige mannen kan/mag je niet daten als je uw regels hebtEr zitten hier toch een hoop mannen die expert zijn in vrouwenproblemen? Ik heb hier op het forum toch al paar keer zo'n dingen gelezen![]()

Och gij! Ge weet goed genoeg dat ik het gisteren niet over chocomelk hadAls ik een tip kan geven. Chocomelk heeft ze nog nooit gedronken en snakt ze wel naar.![]()

Waarover dan wel?Och gij! Ge weet goed genoeg dat ik het gisteren niet over chocomelk had![]()

Miscommunicatie door de barre koude. Gelukkig functioneer ik volgende week terug bij +10.Och gij! Ge weet goed genoeg dat ik het gisteren niet over chocomelk had![]()
Over glühweinWaarover dan wel?![]()
Ze waren er net gaan halen en ik zei dat ik dat nog nooit gedronken heb maar het ging nét over chocomelk intussen 
Ge had erbij moeten zijnWaarover dan wel?![]()

Oooh nu had ik iets veel vunziger verwacht genre rimmen.Over glühweinZe waren er net gaan halen en ik zei dat ik dat nog nooit gedronken heb maar het ging nét over chocomelk intussen
![]()

What the f Mulan! Nee aan rimmen doe ik nietOooh nu had ik iets veel vunziger verwacht genre rimmen.![]()