Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn voetje zal groter zijn dan het uweDas dan ook weeral just, damn ge hebt weeral een voetje voor op mij![]()

Kijk edit hierbovenZijn voetje zal groter zijn dan het uwe![]()
*King DongKijk edit hierboven
En ge moogt gij nog ne king kong hebben bengelen, weet ge er wel raad mee, dat is de vraag?
Ah haar verslag hoe ze jou gestraft heeft met een zweep een grote voorbinddildo. Ik kijk er naar uit!Ge zijt niet mee hé jongen, dat gaat hier al heel de tijd over mijn spoilerke.
Wat mijne King Kong al dan niet kan gade wel weten als @Mulan haar evaluatieverslag hier post.
Noem het gelijk ge wilt, als ge in metaforen wilt spreken als in 'spoilers', is dat uw goed recht, maar volgens u moet er bij uzelf nergens iets worden gecompenseerd, in geen enkel departement. Lucky @Mulan danGe zijt niet mee hé jongen, dat gaat hier al heel de tijd over mijn spoilerke.
Wat mijne King Kong al dan niet kan gade wel weten als @Mulan haar evaluatieverslag hier post.
Ik ookAh haar verslag hoe ze jou gestraft heeft met een zweep een grote voorbinddildo. Ik kijk er naar uit!

Ah haar verslag hoe ze jou gestraft heeft met een zweep een grote voorbinddildo. Ik kijk er naar uit!
Ik weet niet hoe gij het bedoelt, maar ik leid hieraf dat ge "gezegend" zijt met een spoilerke van 6cm?Die 1m84 lichaamslengte moet wel gecompenseerd worden tot 1m90![]()

Ge mist precies nog wat intelligentie in de slaapkamer met uw simplistische redenering hierIk weet niet hoe gij het bedoelt, maar ik leid hieraf dat ge "gezegend" zijt met een spoilerke van 6cm?![]()

Dus jij kijkt uit naar een geknevelde, vastgebonden man?Die straf is dat ze de dildo in zijn mond vastkleeft en met de zweep zijn handen op zijn rug zal binden?
Kijk ik ook naar uit!

Dus jij kijkt uit naar een geknevelde, vastgebonden gebrainwashte man?![]()
Nou, dat is een bekentenis die ik van jou nooit had verwacht! Gelukkig zijn we hier heel inclusief!Dat heb je goed begrepen. Begin er maar aan.

Nou, dat is een bekentenis die ik van jou nooit had verwacht! Gelukkig zijn we hier heel inclusief!![]()
Flirten in een zwamdates topic, we durven nogal zeg. Living on the edge!Als je echt begaan bent met mijn geluk dan moet je eens flirten in een ander forumonderdeel.