Green Mamba
Well-known member
Misschien wel met choclademelk en een toefje slagroom. Voor de chocoladedruppels zorg je zelf maarWhat the f Mulan! Nee aan rimmen doe ik niet![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien wel met choclademelk en een toefje slagroom. Voor de chocoladedruppels zorg je zelf maarWhat the f Mulan! Nee aan rimmen doe ik niet![]()

Elk zijn ding, ik veroordeel niet!What the f Mulan! Nee aan rimmen doe ik niet![]()

Misschien wel met choclademelk en een toefje slagroom. Voor de chocoladedruppels zorg je zelf maar![]()
Natuurlijk dat de rest maar doet!Elk zijn ding, ik veroordeel niet!![]()
Met de mond dààr gaat me toch net iets te ver :vMet wat fingerspitzengefühl is ook niets mis. De goede tips komen hier in vlagen .Natuurlijk dat de rest maar doet!Met de mond dààr gaat me toch net iets te ver :v
Ik begrijp je volledig!![]()
Natuurlijk dat de rest maar doet!Met de mond dààr gaat me toch net iets te ver :v

Over fingerspitzengefühl heb ik niets gezegd héMet wat fingerspitzengefühl is ook niets mis. De goede tips komen hier in vlagen .
Ja ik snap het, ik ben vrij ruimdenkend inderdaadIk begrijp je volledig!
Maar je bent ruimdenkend dus ZO gek is mijn "nog nooit chocomelk geproefd"-link nu toch ook weer niet...
Maar ik heb ook nog grenzen hoor

Denk maar aan een grote klodder slagroom dan!Over fingerspitzengefühl heb ik niets gezegd hé
Ja ik snap het, ik ben vrij ruimdenkend inderdaadMaar ik heb ook nog grenzen hoor
Ik hoop maar dat ik hier niet ga moeten aan denken als ik de volgende keer chocomelk drink tho![]()

Of de cecemel/nesquik die wat klontert in het begin. Genoeg stof tot praten bij een dateDenk maar aan een grote klodder slagroom dan!![]()
de sfeer zit er direct in.Dan hebben we het nog niet eens gehad over dat lepelke aflikken!Jezus fucking christ. Chocomelk zal nooit meer hetzelfde zijn.![]()

Geil. En ondertussen hem heel intens in de ogen aankijkenDan hebben we het nog niet eens gehad over dat lepelke aflikken!![]()

Zal eerder een slagroomsnor zijn he!!!Vergeet achteraf niet sensueel die chocosnor weg te werken he![]()
Ma ik wil niet muilen met hem! Met iemand anders tho ...Ik denk niet dat @Str8_6 nu nog per se wil muilkorven!![]()
Ieuw, natuurlijk niet!Ma ik wil niet muilen met hem!
Wanneer is de volgende muilfest meeting?Ma ik wil niet muilen met hem! Met iemand anders tho ...
Ah bestaat dat? Gij weet daat precies meer van?Wanneer is de volgende muilfest meeting?
Sorry. Ik ben geen.deel van de social crew en organiseer die dingen nietAh bestaat dat? Gij weet daat precies meer van?