Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan al niet wachten tegen het eerste chocomelk momentje!
??Ik dacht net dat ik hem dat moest zeggen?![]()
Eigenlijk best wel vaak. Maar wij weten wel dat noch ik noch mijn vrouwke te klagen hebbenwanneer zei iemand jou laatst dat je niet tekort schiet en je partner niets te klagen heeft?![]()
.Als ik positief onder de indruk ben, komt dat er spontaan uit hoor!??
Heeft hij dat zo hard nodig dat ge hem dat moet zeggen?![]()

En door wie? Alez, de mama telt niet bijvoorbeeld!Eigenlijk best wel vaak.
![]()
Zoiets?
Eerde zoiets wanneer er wat chocolademelk overblijft :
![]()
Sindsdien is het idd volledig ontspoord, do not onderschat de karookes...Vooral de karookes uit Dilbeek!
Wel ja, ik vond niet onmiddellijk een gepaste foto m/v ...Nooit gedacht dat gij vrouwenlipkes had.

Ik vind het beter als het erin mag blijvenAls ik positief onder de indruk ben, komt dat er spontaan uit hoor!![]()

Ik zou het vrij awkward vinden als mijn mama kwam verkondigen dat ik niks tekort schiet in de slaapkamer.En door wie? Alez, de mama telt niet bijvoorbeeld!
Amai ik ben hier efkes afwezig, dacht “het niveau zal dan weer wat stijgen”, boy was I wrong.
Chocomelk zal nooit meer hetzelfde zijn voor @xAnyana.

Stop ermee ik krijg zin om te muilenEerde zoiets wanneer er wat chocolademelk overblijft :
![]()
Flauw hoor, dat ze zich al zo vroeg met zichzelf moet bezighouden.@Mulan is een zelfstandige vrouw, die kan haarzelf bezighouden.
Gij zijt hier nog niet zo lang zeker?Amai ik ben hier efkes afwezig, dacht “het niveau zal dan weer wat stijgen”, boy was I wrong.
Mss is dat net een kink bij ons?Flauw hoor, dat ze zich al zo vroeg met zichzelf moet bezighouden.

Gemakzuchtig.Mss is dat net een kink bij ons?![]()
Stop ermee ik krijg zin om te muilen
Gelukkig ik niet... 
Threadception, ik denk het eerlijk gezegd nieGelukkig ik niet...
Zou nen buitenstaander nog kunnen volgen al die discussies hier door elkaar?