[Groep K] Portugal, DR Congo, Oezbekistan, Colombia

Colombia lijkt dan toch te gaan doen waar Ecuador, Paraguay en Uruguay niet in lijken te slagen (allé, het is nog niet gedaan natuurlijk). Heel benieuwd wat dat gaat geven tegen Portugal.

We moeten de prestatie van Portugal nu ook niet gaan overdrijven, maar de kritiek die er gekomen is, heeft daar ongetwijfeld toch iets wakker gemaakt.
 
Colombia lijkt dan toch te gaan doen waar Ecuador, Paraguay en Uruguay niet in lijken te slagen (allé, het is nog niet gedaan natuurlijk). Heel benieuwd wat dat gaat geven tegen Portugal.

We moeten de prestatie van Portugal nu ook niet gaan overdrijven, maar de kritiek die er gekomen is, heeft daar ongetwijfeld toch iets wakker gemaakt.
Vooral de opstelling is veel beter, meer aanvallend. En Leao en Dias zijn ook terug.
 
Ik zie in Ronaldo echt geen trainer... In Messi eigenlijk ook niet.
Zijn echt van die types om één of andere functie binnen de FIFA te gaan vervullen.
Of een voetbalclub kopen alla Beckham.
 
Ronaldo is denk ik ook veel te veel familieman om na zijn actieve voetbalcarrière nog trainer te willen zijn denk ik.

Ik zie die eerder a la Kroos zich bezighouden met een trainingsacademie.
 
Ronaldo nog wel, heeft pretty much Portugal gecoacht in die Euro finale die ze gewonnen hebben.
Een beetje aanjagen of roepen langs de zijlijn, maakt je nog geen (goede) trainer. Een goede kapitein maakt nog geen goede trainer.

Dan krijg je een trainer type Maradona, Wilmots, …
 
Terug
Bovenaan