[Groep I] Frankrijk, Senegal, Irak, Noorwegen

Misschien omdat de volgende ronde reeds over 3 dagen is, en als je volle bak gaat tegen Frankrijk en toch verliest, heb je veel energie voor niets verspilt. Zeker met deze temperaturen is het toch extra zwaar. Wel spijtig inderdaad.

Maar goed, dan kan de GOAT Mbappe er nog 3 extra inschieten.
 
En de noorse fora en media natuurlijk: geweldige zet, verstandig om dit te doen, etc :p

Ik vermoed dat het toch wat een teleurstelling zou kunnen zijn als Frankrijk zou doorduwen want dat is de eerste match op een normaal uur die hopen mensen gaan bekijken.
 
Die 4 vanvoor zijn waanzin bij Frankrijk, maar achterin zijn ze toch kwetsbaar. Nuja, als ze er zo vlot blijven ingaan zal ook dat geen probleem vormen vrees ik.
 
Senegal zou wel eens bij die verliezende derdes kunnen eindigen. Zware groep wel maar ook tegen Irak nog maar 1 keer gescoord.
Ze komen alvast op plek 7 terecht van de 8 voorlopig enkel Schotland achter zich van de ploegen die al 3 matchen hebben gespeeld, scoren ze nog 1x dan laten ze meteen ook Zuid-Korea achter zich en mogen Algerije en Kroatie niet verliezen ze eindigen ook achter Senegal
 
Ze komen alvast op plek 7 terecht van de 8 voorlopig enkel Schotland achter zich van de ploegen die al 3 matchen hebben gespeeld, scoren ze nog 1x dan laten ze meteen ook Zuid-Korea achter zich en mogen Algerije en Kroatie niet verliezen ze eindigen ook achter Senegal
Zich terug in het tornooi aan het knokken 3-0
 
Terug
Bovenaan