Groep H (Portugal, Ghana, Uruguay, Zuid-Korea)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uruguay ken ik inderdaad als de ploeg met de harde tackels (en beten van Suarez) die vooral een statisch middenveld heeft en zeer degelijke aanval.
 
Die Ghanese (en meeste andere Afrikaanse) supporters, das toch ook een "rare" manier van supporteren hé. Die zijn gelik gewoon een optreden aan het geven ofzo :crazy:
 
Die Ghanese (en meeste andere Afrikaanse) supporters, das toch ook een "rare" manier van supporteren hé. Die zijn gelik gewoon een optreden aan het geven ofzo :crazy:
Ja das altijd met de nodige dans en muziek :p die zijn gewoon al blij dat ze er bij zijn .

Het gaat toch dreigender moeten voor Portugal , hier moet je toch van winnen
 
't Is wel echt geen schwalbe hoor, er is weldegelijk contact. Maar wellicht wel te licht voor een penalty, maar in zo'n gevallen komt de VAR dus niet tussen.

Maar zoals PVDB al zei: compensatie waarschijnlijk voor die afgekeurde goal.
Ik vind dit gewoon dikke zever. Het is geen penaltie, waarom mag de VAR dan niet tussenkomen? Het kan niet makkelijker zijn.
 
Ik vind dit gewoon dikke zever. Het is geen penaltie, waarom mag de VAR dan niet tussenkomen? Het kan niet makkelijker zijn.
Omdat het geen clear error is want er is weldegelijk contact.

Ik vind dat ook een beetje onnozel allemaal, want ik vind dat als ze daar unaniem beslissen dat het geen penalty is in hun ogen de scheids op z'n minst zou moeten gaan kijken. Clear error of niet.
 
Idd zever, maar dat zijn de regels.

Eigenlijk zou je bij elke gegeven penalty de scheidsrechter even naar het schermpje moeten roepen.
Wie verzint zo een dingen. Dan zitten we aan 20 min extra tijd. Sommige zaken zijn zo overduidelijk wel of geen penaltie, dat de VAR dit gewoon kan doorgeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan