Nope! Iran ligt er uit als 9de beste 3de. (Hoeveel pech kan je hebben? Randje buitenspel, tegen de paal en dan twee teams die het nog snel op een dealtje gooien)Ik ben benieuwd of Iran nog bij de beste 3des gaat eindigen. Ik ben nieuwsgierig.
Ze zitten nu in de situatie waar België mogelijks in verkeerd had, hadden ze vandaag niet bij de les geweest. (met quasi identieke cijfers)
Iran nipt uitgeschakeld op WK
Had België liggen rekenen en gegaan voor de salonremise dan hadden ze er dus 'nipt' uit gelegen (op een dramatische manier)
(op voorwaarde dat ze dan achter Iran lagen, ik ga de berekening nu niet maken)
Maar goed, ze waren het aan hun stand verplicht te winnen en dat hebben ze ook gedaan.
Laatst bewerkt:

