Ik denk dat daar toch niet veel mee bereikt wordt (op korte termijn nu). Denk alleen dat de beslissing van KDB en Lukaku om te stoppen bij de RD hiermee versneld wordt eerlijk gezegd.Ik snap dat nog als ze nog zouden toegeven dat het op niks trok, maar IEDERE match is het van hetzelfde verhaal. Alles was ok, we hebben hard ons best gedaan blablabla, je zou als supporter voor minder kwaad worden. Misschien helpt zo een fluit concert dan wel eens want onze reporters die met de coach kunnen praten gaan er toch amper tegen in.
Het kan alleen helpen om Tedesco sneller aan de deur te zetten. Als we in de 2e ronde uitgeschakeld worden + fans morren, dan kan dat de bond misschien toch eens terugkomen op het idee om hem tot het WK aan te houden. Al zou ik daar ook niet teveel op hopen. Kans lijkt me nog altijd groter dat hij zélf opstapt na dit EK.
Misschien des te gevaarlijker om het te doen als supporter, want de speler kan het ook persoonlijk pakken natuurlijk (omdat hij ook niet bepaald zijn beste wedstrijd speelde). Maar ik denk dat er ook vooral op de wissel gefloten werd idd..Lukaku werd toch niet uitgefloten? Was wellicht net tégen de wissel dat ze floten. "Speel even met 2 spitsen", zoiets.