Beraldo
Member
Dit is idd een feit..
Iedereen die hier zegt dat de supporters niet mogen fluiten.. Sorry, supporters staan achter de ploeg maar die verwachten dan wel ook dat ge alles doet om te winnen. Als dat helemaal niet het geval is en ze er met hun klak naar smijten mogen de supporters duidelijk maken wat ze er van vinden.
Het trok op niks..
Dat klopt wel een beetje, maar ik zou het zelf nooit doen. Een echte supporter blijft achter zijn team staan. Niet alleen wanneer het TOP is. Vergeet niet dat die mannen ons al veel onvergetelijke momenten hebben bezorgd. Is het niet gewoon zo dat onze fans de laatste jaren enorm verwend zijn geweest qua resultaten en voetbal, maar nu beseffen dat deze Rode Duivels in een overgangsfase zitten en weten dat die tijd voorbij is?
Maar ik snap de misser, meer nog dat rood/blauw spelen we vooral in het zweet. Moesten ze het daar nu nog op steken dat zou ik nog snappen. Gisteren tegen de 30° en daar sta je na 1 sprintje je dan met een natte dwijl die nog 43 minuten aan u lijf plakt. Ik kan begrijpen dat De Bruyne zo gepikeerd was na de match