Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Vertonghen als rechter cv? Zijn beste plaats? :unsure:
Haha, daar heb ik nog het meeste over getwijfeld. Voor mijn part zet je er Faes of Debast. Of Witsel als hij fit is. Ik weet alleen dat ik zeker De Cuyper op de LB wil, Theate op de LCV en Castagne op de RB.

Mogelijkheden:
-Groepswinnaar: we spelen tegen Slovenië (met de beste derdes zoals nu) of Tsjechië/Georgië winnen en we spelen tegen Nederland.

-Tweede: sowieso Frankrijk.

-Derde: tegen Spanje met de huidige derdes of Tsjechië/Georgië winnen en we spelen tegen Engeland.

-Vierde: een oefenmatch tegen Poelkapelle.

We mogen vooral niet verliezen dus ik zou KDB slachtofferen en eeniddenveld mangala onana en vranckx opstellen in combinatie met de viermansverdediging.
Met doku bakayoko en lukaku zit er genoeg snelheid in de ploeg voor kick and rush voetbal.

Laat die Oekraïners maar komen

Mogelijkheden:
-Groepswinnaar: we spelen tegen Slovenië (met de beste derdes zoals nu) of Tsjechië/Georgië winnen en we spelen tegen Nederland.

-Tweede: sowieso Frankrijk.

-Derde: tegen Spanje met de huidige derdes of Tsjechië/Georgië winnen en we spelen tegen Engeland.

-Vierde: een oefenmatch tegen Poelkapelle.
Is dat Tsjechië én Georgië winnen of moet slechts één v/d twee winnen? :)

Is dat Tsjechië én Georgië winnen of moet slechts één v/d twee winnen? :)

1tje.

We mogen vooral niet verliezen dus ik zou KDB slachtofferen en eeniddenveld mangala onana en vranckx opstellen in combinatie met de viermansverdediging.
Met doku bakayoko en lukaku zit er genoeg snelheid in de ploeg voor kick and rush voetbal.

Net niet. Onze verdediging is echt te matig om een tegenstander zomaar te laten komen. Gewoon normaal doen en met Tielemans, KDB en Onana op het middenveld. Weer met 2 zessen zoals tegen Slovakije hoeft echt niet.

Hier ben ik eerlijk gezegd toch gestopt met lezen hoor.

Zet KDB dan ineens als CV in de plaats van Faes hé. Balletje vragen aan Casteels en meteen een strakke pas naar voor waar Doku en Bakayoku op kunnen lopen. Waterdicht plan.

Ik zie sommigen hier al dromen over de 'gemakkelijke helft' van de tabel, maar laat ons niet vergeten dat we zo nog ooit koud gepakt zijn door fucking Wales in de kwartfinale (euro 2016).

Wedstrijd per wedstrijd, jongens, het heeft geen zin om de weg naar de finale al te zien als je eerst nog voorbij pakweg Nederland, Zwitserland of Oostenrijk moet. Dat zijn ook geen gemakkelijke wedstrijden.

Maar eerst dus voorbij Oekraïne. Vanaf nu is elke match een finale!

Los daarvan: als we tegen Slovenië moeten dan mag dat echt geen probleem zijn, want ik vond ze vreselijk slecht tegen Engeland (dat zelf ook - weeral - niet voorbij hun 2e versnelling wou gaan precies).

Hier ben ik eerlijk gezegd toch gestopt met lezen hoor.
Pas op, er zit een te volgen logica achter.

Ware het niet dat wij rotslecht zijn in een stevig blok te vormen Mourinho style. Dus vanaf we zelf niet de bal kunnen controleren is het paniek van begin tot eind.

Al zou ik wel graag KDB rust kunnen gunnen. Maar gezien onze kwaliteiten zou ik eerder verschroeiend proberen te beginnen en hopen dat we tegen minuut 60 KDB kunnen wisselen met Mangala of Tielemans.

Droomscenario is dat Lukaku in gang komt en (onside) 2-3 goals binnen ramt. Openda, CDK, Bakayoko en Vermeeren wat minuten kunnen gunnen. En hopelijk op het einde van de match het gevoel hebben dat iedereen op een wolk speelt.

1tje.

Net niet. Onze verdediging is echt te matig om een tegenstander zomaar te laten komen. Gewoon normaal doen en met Tielemans, KDB en Onana op het middenveld. Weer met 2 zessen zoals tegen Slovakije hoeft echt niet.

Dus als Tsjechië gelijkspeelt tegen Turkije en Georgië niet wint dan spelen we niet tegen Nederland?

Ik hoop wel dat Slovakije verliest..
Pas op, er zit een te volgen logica achter.

Ware het niet dat wij rotslecht zijn in een stevig blok te vormen Mourinho style. Dus vanaf we zelf niet de bal kunnen controleren is het paniek van begin tot eind.

Al zou ik wel graag KDB rust kunnen gunnen. Maar gezien onze kwaliteiten zou ik eerder verschroeiend proberen te beginnen en hopen dat we tegen minuut 60 KDB kunnen wisselen met Mangala of Tielemans.

Droomscenario is dat Lukaku in gang komt en (onside) 2-3 goals binnen ramt. Openda, CDK, Bakayoko en Vermeeren wat minuten kunnen gunnen. En hopelijk op het einde van de match het gevoel hebben dat iedereen op een wolk speelt.
KDB Rust gunnen in minuut 60 kan als we comfortabel voor zouden staan, maar vervangen met Tielemans gaat niet lukken want die gaat al op het veld staan :) ge kunt hem wel een rijtje vooruit schuiven en Mangala opbrengen dan, alhoewel ge dan weer met het probleem zit van de eerste match zijnde te weinig verbinding tussen verdediging en aanval. Dus dan toch maar Vermeeren? Ik vind diene wel goed als verbinder

De grootste kans is België-Slovenië de volgende ronde. Dan mag er niet geklaagd worden in de Vlaamse gewesten hoor.
In Wallonië ook niet :unsure: . Maar we hopen natuurlijk op die situatie, maar waarom zou Tsjechië niet kunnen winnen van Turkije?

Terug
Bovenaan