Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan best en dan spelen wij tegen jullie.![]()
Wat een sympathie ineens? Ik begrijp wel wat je bedoelt maar Nederland speelde gisteren zo mogelijk nog slechter.Ik hoop in ieder geval dat als jullie tegen Engeland moeten spelen, jullie die ploeg helemaal van de mat vegen.
Elke liefhebber van de sport wil Southgate zo snel mogelijk weg, ik supporter nu voor iedere tegenstander van EngelandWat een sympathie ineens? Ik begrijp wel wat je bedoelt maar Nederland speelde gisteren zo mogelijk nog slechter.

Bwa, ik vind het prima zoElke liefhebber van de sport wil Southgate zo snel mogelijk weg, ik supporter nu voor iedere tegenstander van Engeland![]()

Zet KDB dan ineens als CV in de plaats van Faes hé. Balletje vragen aan Casteels en meteen een strakke pas naar voor waar Doku en Bakayoku op kunnen lopen. Waterdicht plan.
Kan KDB niet vliegende keeper spelen?
Wat een sympathie ineens? Ik begrijp wel wat je bedoelt maar Nederland speelde gisteren zo mogelijk nog slechter.
Dat is nogal tendentieus want dat waren toch stuk voor stuk correcte beslissingen allemaal.Sporza: "De VAR voor deze wedstrijd kennen de Rode Duivels maar al te goed. De UEFA heeft namelijk beslist om dezelfde mensen aan te duiden als videoscheidsrechter als bij de wedstrijd tegen Slovakije. Toen werden twee doelpunten van Lukaku afgekeurd door de VAR, waarvan één voor controversieel hands van Openda.
Ook de hoofdscheidsrechter is geen onbetwiste naam op dit toernooi. Anthony Taylor is de man die het doelpunt van Xavi Simons tegen Frankrijk afkeurde voor Nederland. Dat was eveneens een beslissing die wat stof deed opwaaien."
Elke liefhebber van de sport wil Southgate zo snel mogelijk weg, ik supporter nu voor iedere tegenstander van Engeland![]()

Dat zou kunnen, maar dan gooien ze wel een mogelijke groepswinst te grabbel.Wat ook interessant is. Slowakije en Roemenië gaan altijd door als ze gelijkspelen. Benieuwd of ze het op een akkoord gaan gooien.
Dat is ook helemaal niet het geval wat Sporza schrijft. Enfin, 1 lid van het VAR-team van tegen Slovakije is aanwezig vanavond, de andere 2 (waaronder de hoofd-VAR) zijn gewoon andere personen.Sporza: "De VAR voor deze wedstrijd kennen de Rode Duivels maar al te goed. De UEFA heeft namelijk beslist om dezelfde mensen aan te duiden als videoscheidsrechter als bij de wedstrijd tegen Slovakije. Toen werden twee doelpunten van Lukaku afgekeurd door de VAR, waarvan één voor controversieel hands van Openda.
Ook de hoofdscheidsrechter is geen onbetwiste naam op dit toernooi. Anthony Taylor is de man die het doelpunt van Xavi Simons tegen Frankrijk afkeurde voor Nederland. Dat was eveneens een beslissing die wat stof deed opwaaien."
Zal gewoon de laatste 30minuten zijn, als ze gelijk staan gaan ze beide niet riskeren om te verliezen. Wat perfect logisch is, dat is ook deels de reden waarom die beste 3e eigenlijk niet goed is voor de competitie.Dat zou kunnen, maar dan gooien ze wel een mogelijke groepswinst te grabbel.
Voor hun allebei is de 2e ronde natuurlijk al een succes, maar als je dan toch de mogelijkheid hebt om een topland te ontlopen in die 2e ronde...
Stuk voor stuk allemaal.. Die offsideregel moeten ze dan maar veranderen naar +-3cm ofzo Want dat was echt geen offsideDat is nogal tendentieus want dat waren toch stuk voor stuk correcte beslissingen allemaal.
Classic Sporza. Debieler met de dag.Dat is ook helemaal niet het geval wat Sporza schrijft. Enfin, 1 lid van het VAR-team van tegen Slovakije is aanwezig vanavond, de andere 2 (waaronder de hoofd-VAR) zijn gewoon andere personen.
Toen: Bastian Dankert met Alper Ulusoy en Marco Fritz.
Vandaag: Stuart Atwell met David Coote en Marco Fritz.