Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Tedesco het plan voor Frankrijk zo snel na de match al klaar heeft en het zou kunnen uitleggen op 2 minuten, zal het ook geen vette zijn

Sorry maar fans die weken loon en uren van hun tijd investeren om dan zo een match te zien mogen hun ongenoegen uiten.Dat uitfluiten is toch ook overbodig, marginaal.

Dan wissel je toch Tielemans niet door Mangala.Iedereen gaat er hier van uit dat we precies niet wilden winnen.
Maar de harde waarheid is misschien dat we niet beter kunnen dan dit.
Zelfs met zó voorzichtig te spelen kregen de Oekraïners regelmatig goeie kansen, en op het einde hadden we (eindelijk) het geluk aan onze zijde want anders lagen we er nu gewoon uit.
Match tegen Frankrijk om dit EK af te sluiten dus, dan kunnen de spelers eindelijk op vakantie met de privéjet. Al een geluk dat de Fransen niet graag doorduwen, die maken er 1 of 2 en houden het dan voor bekeken. Anders zou het wel heel pijnlijk kunnen worden.
Dat lijkt zelfs niet eens zo ver gezochtOf zijn contractverlenging bevat een clausule dat verlenging enkel doorgang vindt bij het overleven van de groepsronde. En heeft hij puur daar op gegokt
Tja als ze u zo hard uitfluiten..zit in stuttgart in stadion, spelers hebben niet eens supporters komen groeten.
Mooi gebaarnu 7u terugbollen. Tot nooit meer
En terecht ook, het niet gaan begroeten is heel kleinzerig
Als je de corners zelfs niet wil nemen. Dan mag KDB van mij ook gewoon thuis een Eiffeltoren met Courtois doen ipv tegen Frankrijk te spelen.Tja als ze u zo hard uitfluiten..
Als je de corners zelfs niet wil nemen. Dan mag KDB van mij ook gewoon thuis een Eiffeltoren met Courtois doen ipv tegen Frankrijk te spelen.
Corner trappen met enkel Openda in de 16?Als je de corners zelfs niet wil nemen. Dan mag KDB van mij ook gewoon thuis een Eiffeltoren met Courtois doen ipv tegen Frankrijk te spelen.