Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

100% overtuigd dat we met Openda hadden gewonnen in samenspel met Doku
Met Doku kan je toch nie spelen? 😅

Telkens die ruimte heeft om voor te zetten en je zet aan dan stopt die weer.
Of als je verwacht dat hij nog doorloopt dan komt wel die voorzet (zonder kijken)

Zwakste schakel vond ik Trossard - en er waren er wel wat.. Onana goeie match

Even iets anders. Ik zag een foto langskomen van Michele Lacroix (de bijzit van Kevin). Je gaat mij niet vertellen dat dit dezelfde vrouw is:

kevin-de-bruyne-wife-michele-lacroix-attends-440nw-13639893n.jpg

1200

Het hoge loon van Kevin komt blijkbaar goed van pas. :oi22:
Dat is dan ook niet dezelfde vrouw :unsure:

Nee... we gaan nog aanvallen om dan nog één binnen te krijgen zoals die 4-4 tegen Oostenrijk. Ik word nog mottig als ik er aan terugdenk.

Zo volwassen zijn ze dan toch wel.
Op een corner voorbij de 93ste minuut. Dat was alles of niks en er werd afgefloten

Imke haar analyse over Lukaku is in 't verlengde even triestig.
Die corners zo uitspelen is mottig om te zien, maar wel 100% correct om die keuze te maken. Ik weet niet of jullie gezien hebben hoe Oekraïne soms door het midden kon komen?! Precies gelijk f*cking Moses.

Ik voelde het niet voor aanvang van dit EK om mee te leven, maar f*ck dees. Wat een triestig schouwspel. 0 capaciteiten heeft die vent als coach.

We stonden verdorie een pak dichter bij verlies dan winst.
Ik verwacht van voetballers niet dat ze het verstand hebben om goed te zijn in schaken, maar je verwacht toch dat ze een paar stappen vooruit kunnen denken en beseffen dat in die tabelhelft terechtkomen een gegarandeerd ticket naar huis is.

Als je wil verrassen moet je vanuit de makkelijke helft komen, en hopen dat je in de halve finale kan stunten en daarna alles kan.
Nu wacht ons pakweg Frankrijk, Portugal en Spanje. Met al het geluk van de wereld halen we dat niet.

Dus ja, ik verwacht dat we dan wel een fucking corner trappen.

We hebben in match 1 gezien dat het middenveld met Mangala volledig verzoop.
In match 2 draaide het wel tot Mangala erin kwam.
Match 3: de logische keuze is natuurlijk van Mangala nóg eens te brengen.

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.

Op een corner voorbij de 93ste minuut. Dat was alles of niks en er werd afgefloten
Dat dachten ze tegen Oostenrijk ook.

Klopt en De Bruyne heeft ze naar binnen gestuurd. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd.

En wie gaat er iets aan doen. De RD zitten in een negatieve spiraal. Ze hebben een kut trainer en een bond die er niets van snapt. Straks nog cijfers wat roder door mindere prestaties en minder commerciële inkomsten en niemand van de bond die er iets gaat van snappen.

Terug een geniale zet van de Bart

Terug
Bovenaan