Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Eigenlijk is die tenue in de kleuren van Kuifje wel toepasselijk, want dit soort voetbal is exact wat ik zou verwachten als Kuifje ook voetbal moest spelen.

Of zijn contractverlenging bevat een clausule dat verlenging enkel doorgang vindt bij het overleven van de groepsronde. En heeft hij puur daar op gegokt

Ik had de indruk dat Lukaku even met KDB praatte en wel de fans wou gaan groeten.
Met Captain Courtois was het geen waar geweest! :unsure:

Hopelijk laten ze nog iets mooi zien in de achtste finales. Maar met dat het tegen Frankrijk is, is die kans toch bijzonder klein.

Iedereen gaat er hier van uit dat we precies niet wilden winnen.
Maar de harde waarheid is misschien dat we niet beter kunnen dan dit.

Zelfs met zó voorzichtig te spelen kregen de Oekraïners regelmatig goeie kansen, en op het einde hadden we (eindelijk) het geluk aan onze zijde want anders lagen we er nu gewoon uit.

Match tegen Frankrijk om dit EK af te sluiten dus, dan kunnen de spelers eindelijk op vakantie met de privéjet. Al een geluk dat de Fransen niet graag doorduwen, die maken er 1 of 2 en houden het dan voor bekeken. Anders zou het wel heel pijnlijk kunnen worden.
Dan wissel je toch Tielemans niet door Mangala.

Terecht dat uitfluiten, pers en fans zijn veel te braaf geweest tijdens het tijdperk Martinez. Duidelijke kritiek mag wel eens zeker..

Frankrijk had het lastig tegen Oostenrijk, Nederland en zelfs Polen, dan moeten wij ook niet doen alsof we helemaal kansloos zijn hé. Maar het moet wel véél beter, en als we eraan beginnen met de ingesteldheid van vooral niet verliezen, dan is het sowieso boeken toe. Er gewoon vol voor gaan nu.

Wagelijke prestatie.
Als je volgende week bij een voorsprong de bus gaat parkeren tegen Frankrijk in de laatste 10 minuten, dat wil ik nog geloven.
Dat je gvd speelt om niet te verliezen tegen Oekraïne? Sorry maar dat is gewoon zum kotsen.

Dat interview met De Bruyne was echt wansmakelijk. "Wat zou je vinden als we wel aanvallen en er dan eentje tegen krijgen?" Als je de hele match aanvalled speelt op degelijke snelheid maakt die tegengoal niet uit want dan heb je der zelf 4 int mandje gelegd.

Ik dacht gemeend dat we met Martinez de bodem hadden bereikt qua coaching maar deze is gewoon nog erger. Martinez heeft de tactische kennis van een dwergkonijn maar die wou tenminste nog voetballen. Deze beunhaas kent er ook niks van en kruipt dan nog achteruit ook. Ik ben de tel kwijt hoeveel tactische keuzes fout zijn gegaan in deze ene match eerlijk gezegd. De hoofdvogel was wel Mangala.

De enige reden dat ik niet aan het hopen was dat er een verdwaalde bal in ging gaan bij ons was Casteels. Want die jongen gun ik het om nog eens match langer zijn kunnen te tonen, gewoon al als middelvinger richting Courtois. Maar voor de rest? Liever vandaag naar huis en die vreselijke coach buiten dan eruit tegen "tja, tis wel Frankrijk" en die oelewapper nog een toernooi aan ons been.

Het moet nog altijd gespeeld worden maar de enige manier om tegen Frankrijk een deftige kans te maken is als er vanavond iemand gewoon Tedesco onder een auto gooit. Van mijn part hoeft hij niet dood hoor, gewoon werkonbekwaam tot na het EK.

Polleke for bondscoach!

4046b0cdc2576ab77433368bb5bf494c.jpg

Ik snap het eigenlijk niet meer. Krijgt er nu geen enkele trainer iets of wat deftig voetbal op dit mat gelegd met dit soort spelers? Ligt het dan aan de mentaliteit van die mannen onderling?

Wat een uiterst bedroevende vertoning was dit nu weer opnieuw.

KDB speelde nochtans een goede match en was wel degene met de meeste grinta. Maar dat einde verkloot alles. Je kan nog proberen te scoren en een ideaal parcours openspelen, maar je verkiest laf voor een rotparcours te gaan. Wellicht volgende ronde naar huis. Goed gedaan!

Terecht fluitconcert. Antivoetbal.

Absoluut woest was ik in dat slot. En dat kwam niet door de mindere match.
We fluiten Omdat je tijd gaat trekken aan de cornervlag terwijl je ng kan proberen te scoren.

Niet verwacht, dergelijke losermentaliteit van KDB.

Terug
Bovenaan