[Groep E] Duitsland, Curaçao, Ivoorkust, Ecuador

Waarom hebben de scheidsrechters trouwens de zelfde kleur aan als de duitsers


Precies pittig wedstrijdje gaan bij elke beslissing erg hevig te keer
 
Scheids kan het niet. Al lang gezien. Overal te laat en verkeerd gepositioneerd ook. Ma het ergste is. Er is hulp. En die kunnen of willen t blijkbaar ook niet.
 
Schande van de VAR. Zitten precies weer in een tijdperk zonder VAR met fases die passeren dit WK…

Ref ook niet goed. Trapte al paar keer ook in verdedigende schwalbes van Duitsland.

Zou toch zonde zijn als dit Ecuador eruit gaat, maar goed aan henzelf te wijten door gebrek aan efficiëntie.
 
Schande van de VAR. Zitten precies weer in een tijdperk zonder VAR met fases die passeren dit WK…

Ref ook niet goed. Trapte al paar keer ook in verdedigende schwalbes van Duitsland.

Zou toch zonde zijn als dit Ecuador eruit gaat, maar goed aan henzelf te wijten door gebrek aan efficiëntie.
Hebben het laten liggen tegen Curacao helaas.
 
Terug
Bovenaan