Graspop Metal Meeting 2025

Godver, ik dacht dat ik tot vandaag tijd had om zo'n goedkopere skullies te kopen.
Per 20 pinten 6 euro in de vuilbak. Met mijn uitstelgedrag ook altijd.

Wat het weer betreft: liever te warm dan zoals vorig jaar.
100 procent, liever warm dan constant regen.

Als ge nog iets wilt eten voor ge aankomt: frituur 't Festijn in Retie.

100 procent, liever warm dan constant regen.

Als ge nog iets wilt eten voor ge aankomt: frituur 't Festijn in Retie.
Merci voor den tip. Al moet ik dan weer verplicht posten in 't frituur topic.
Ik en mijne kameraad gaan met camionette, tent, fietsen, matrassen,... enkel nog zoeken waar we gaan staan. Iemand zei hier camping zilvermeer, zal ik eens bellen als we onderweg zijn.

Normaal gezien draag ik vrijdag een T-shirt van Slipknot met number two op de rug (Paul Gray).
Als je mij spot maak je kans om mij een pint te trakteren!

Eerste dag was al de moeite!

Eerst op de camping gewerkt in de bakkende zon. Die kampeerders mogen het hebben in hun warme en krappe tentje. Mensen van alle nationaliteiten gezien. Soms iemand alleen, dan eens een gezin en ook hele vriendengroepen. Backstage GMM is ook wel eens de moeite om te zien, dat is gigantisch.

Gezien:

Death Angel - draaien toch ook al een tijdje mee en al een aantal keer gezien op GMM. Ik ken die albums eigenlijk niet maar live zijn die best wel goed.

Alien Ant Farm - stukje gezien en dan gaan aanschuiven voor een smashburger. Dat ene nummer dat iedereen kent is gepasseerd, maar de rest van wat ik hoorde was ook wel oké.

Stukje Motionless In White, Alestorm en Beast in Black gezien. Niet voor blijven hangen.

Paradise Lost was uitstekend! Heel erg van genoten.

Orbit Culture gooide de beuk er in, maar is toch niet helemaal mijn ding.

Iron Maiden speelde klassiekers en oldtimers uit de eerste negen studioalbums en dat was wel fantastisch omdat het voor mij daar allemaal mee begonnen is. Alleen kondigden ze een verbluffende show aan, maar zoveel verbluffend was daar niet aan en ik heb het toch wel anders geweten. Maar Dickinson was goed bij stem. Benieuw hoe lang ze nog gaan spelen, die worden er ook niet jonger op.

Nadien doorgereden met de fiets.

Hoe goe was Landmarks?!

Waar ik mij nu wel aan stoor
Volk da blijft staan aan den toog, lijk fuck off aan de kant? Er is al zo'n drukte.

Waarom neemde ook heel uw vriendengroep mee naar den toog? Gisteren een man of 5 da samen 1 pint besteld.

Enfin, verder al een leuke dag gehad!

Hoe goe was Landmarks?!

Volk da blijft staan aan den toog, lijk fuck off aan de kant? Er is al zo'n drukte.

Waarom neemde ook heel uw vriendengroep mee naar den toog? Gisteren een man of 5 da samen 1 pint besteld.

Ik maak mij daar soms ook wel schuldig aan. Ik word daar precies naar toegetrokken, elleboogske erop, pint in de hand en tetteren.

Nu vlug nog wa werken en na de middag vertrekken! Let's gooooooooooooooooooo!

Falling In Reverse en Slipknot zijn een must, de rest zie ik ter plaatse wel hoe of wat.

Morgen ben ik aanwezig.

En of ik er goesting in heb.

GAAAAAATTTTTAAAACCCCAAAA!!!!
Wat betekent "GAAAAAATTTTTAAAACCCCAAAA!!!!"? :unsure:
stukje gezien en dan gaan aanschuiven voor een smashburger
Zijn die goed?
Ik maak mij daar soms ook wel schuldig aan. Ik word daar precies naar toegetrokken, elleboogske erop, pint in de hand en tetteren.

Nu vlug nog wa werken en na de middag vertrekken! Let's gooooooooooooooooooo!

Falling In Reverse en Slipknot zijn een must, de rest zie ik ter plaatse wel hoe of wat.
1 dag of zaterdag ook nog daar?

Hoe goe was Landmarks?!

da's toch elk festival? lijkt dan mega-druk aan die toog, maar die eerste 5 rijen dat ge door moet zijn maten die daar in de weg moeten blijven staan.

Er zijn dan ook heel veel mensen die naar een festival gaan voor de sfeer en gezelligheid en 2 bands. Bij mij is dat eerder 15 bands die ik absoluut wil zien.

Ik ga alleen naar Graspop, haha
lijkt mij niet alsof Graspop nog zo'n afwijkend festival is als het vroeger misschien geweest was.
Er zijn dan ook heel veel mensen die naar een festival gaan voor de sfeer en gezelligheid en 2 bands. Bij mij is dat eerder 15 bands die ik absoluut wil zien.
bij mij was dat vroeger 1 of 2 bands per dag die ik wou zien, en dan de rest "zien we wel".
en dan ging ik de hele dag naar random bands kijken die ik nog niet kende, of niet wist dat ze er ook waren.

Ik ga morgen! The Hu en Lorna Shore zijn mijn enige must-sees. Voor de rest zie ik wel, als iemand absolute tips nog heeft, laat maar weten.

Terug
Bovenaan