Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
100 procent, liever warm dan constant regen.Godver, ik dacht dat ik tot vandaag tijd had om zo'n goedkopere skullies te kopen.
Per 20 pinten 6 euro in de vuilbak. Met mijn uitstelgedrag ook altijd.
Wat het weer betreft: liever te warm dan zoals vorig jaar.
Merci voor den tip. Al moet ik dan weer verplicht posten in 't frituur topic.100 procent, liever warm dan constant regen.
Als ge nog iets wilt eten voor ge aankomt: frituur 't Festijn in Retie.
Ik maak mij daar soms ook wel schuldig aan. Ik word daar precies naar toegetrokken, elleboogske erop, pint in de hand en tetteren.Hoe goe was Landmarks?!
Waar ik mij nu wel aan stoor
Volk da blijft staan aan den toog, lijk fuck off aan de kant? Er is al zo'n drukte.
Waarom neemde ook heel uw vriendengroep mee naar den toog? Gisteren een man of 5 da samen 1 pint besteld.
Enfin, verder al een leuke dag gehad!
Wat betekent "GAAAAAATTTTTAAAACCCCAAAA!!!!"?Morgen ben ik aanwezig.
En of ik er goesting in heb.
GAAAAAATTTTTAAAACCCCAAAA!!!!

Zijn die goed?stukje gezien en dan gaan aanschuiven voor een smashburger
1 dag of zaterdag ook nog daar?Ik maak mij daar soms ook wel schuldig aan. Ik word daar precies naar toegetrokken, elleboogske erop, pint in de hand en tetteren.
Nu vlug nog wa werken en na de middag vertrekken! Let's gooooooooooooooooooo!
Falling In Reverse en Slipknot zijn een must, de rest zie ik ter plaatse wel hoe of wat.
da's toch elk festival? lijkt dan mega-druk aan die toog, maar die eerste 5 rijen dat ge door moet zijn maten die daar in de weg moeten blijven staan.Hoe goe was Landmarks?!
Waar ik mij nu wel aan stoor
Volk da blijft staan aan den toog, lijk fuck off aan de kant? Er is al zo'n drukte.
Waarom neemde ook heel uw vriendengroep mee naar den toog? Gisteren een man of 5 da samen 1 pint besteld.
Enfin, verder al een leuke dag gehad!
Wat betekent "GAAAAAATTTTTAAAACCCCAAAA!!!!"?
Zijn die goed?
1 dag of zaterdag ook nog daar?
Sloeg wat tegen. Geen krokante patties. Ik maak ze thuis beter. Maar ik had als crew eetbonnekes gekregen en die moesten op, dus gaf ik het een kans.Zijn die goed?
Ik ga alleen naar Graspop, hahada's toch elk festival? lijkt dan mega-druk aan die toog, maar die eerste 5 rijen dat ge door moet zijn maten die daar in de weg moeten blijven staan.
Altijd vanaf woensdag. Mijn 4e jaar nu en blijft even leutig!Wat betekent "GAAAAAATTTTTAAAACCCCAAAA!!!!"?
Zijn die goed?
lijkt mij niet alsof Graspop nog zo'n afwijkend festival is als het vroeger misschien geweest was.Ik ga alleen naar Graspop, haha
bij mij was dat vroeger 1 of 2 bands per dag die ik wou zien, en dan de rest "zien we wel".Er zijn dan ook heel veel mensen die naar een festival gaan voor de sfeer en gezelligheid en 2 bands. Bij mij is dat eerder 15 bands die ik absoluut wil zien.
Enkel vandaag jammergenoeg.Wat betekent "GAAAAAATTTTTAAAACCCCAAAA!!!!"?
Zijn die goed?